• et

Millega sa tegelikult silma paistad? 10+1 sammu enda persoonibrändist teadlikkuse tõstmiseni

Kas tead, millega sa tegelikult silma paistad?

Hea eneseturundus on toimunud vaid siis, kui sinu bränd on see, mida sa soovid, et ta on.

Persoonibrändi kujundamise eesmärk on võimaldada sul elada autentset elu, tehes tööd, mida armastad, juhtides firmat enesekindlusega ja rakendades oma potentsiaali igas oma elu valdkonnas. Kui oled seni tegelenud enda ja oma oskuste või firma turunduse ja brändinguga juhuslikult, siis isegi kui oled nähtav, ei pruugi see tähendada, et oled olnud nähtav õigetele inimestele ja just nende oskustega, mida soovid tööelus rakendada. Kui sa pole kindel, kas ja kuivõrd oled oma persoonibrändiga nähtav ja silmapaistev, siis järgnev aitab sul läbi kümne kergesti läbitehtava sammu saada vastused:

  • Kas tead, millega sa silma paistad?
  • Kas see nähtavus aitab või takistab sind?

Paljud hakkavad esmalt end turundama ja siis mõtlevad, mida nad tegelikult soovivad pakkuda ja millega tuntud olla. Selleks, et seda vältida ja endas teadlikkust tõsta, pead ausalt endale silma vaatama.

Loe veel: Persoonibrändi audit: Tunne iseend, ole tuntud.

10 sammu persoonibrändist teadlikkuse tõstmiseni

Võtta endale 30 minutit, võta kõrvale ka märkmik või oma arvuti, kus avad uue dokumendi. Püüa kõikidele küsimustele ausalt ja otsekoheselt vastata ja need kirja panna. Nii jääb sulle ka enda strateegiamaterjal, mida edasiste persoonibrändi kujundamise või eneseturunduse plaani tegemisel kasutada.

Kas oled teadlik sellest, mida sinu kohta teada on ja võtad vastutuse oma elu eest ise enda kätte?

Küsimused:

  1. Kas sul on töö, mida armastad või kliendid, keda sa tõesti tahad?
  2. Mida sinu lähim kolleeg või partner ütleks selle kohta, kuidas sa oma tööd teed?
  3. Oled sa enesekindel ja selge, kui keegi küsib „Millega sa tegeled?“
  4. Kas sinu sõbrad ja pere oskaksid selgitada, millega tegeled
  5. Mis on sinu kalendris tegevustena kirjas? Millele annad oma aega?
  6. Mis on sinu viimane Facebooki/Twitteri/LinkedIni/Instagrami postitus (avalik postitus)?
  7. Mis on sinu sotsiaalmeediaprofiilide enesetutvustustes (summary) kirjutatud? LinkedInis, Facebookis?
  8. Milline on sinu profiilipilt?
  9. Milline on sinu tõestusmaterjal – millega oled päriselt oma valdkonnas hakkama saanud?
  10. Mida ütleb Google otsing sinu kohta?

    Boonusküsimus:
  11. Kas sinu valdkonna ajakirjanikud/blogijad tunnevad sind ja teavad, millega sa tegeled?

Millised olid sinu vastused? Kas midagi üllatas sind? oli kõik just selline, nagu soovisid? Milliste küsimustega jäid hätta, millised olid kerge vastata? Mida võid kokkuvõttes öelda oma isikubrändi nähtavuse kohta, tehtud valikute kohta ning oma eneseturunduse edu kohta? Vastused aitavad sul mõista, millises hetkes oma persoonibrändi kujundamisel oled, kui palju peaksid pingutama veel, et kujundada endale sobiv karjäär, rahldustpakkuv elu ning edukas firma.

Persoonibränd ja elustiil

Persoonibränd aitab sul luua ja olla nähtav oma nišis ning võimaldab teadlikult ja strateegiliselt luua oma elustiil nii, et kliendid, tööpakkumised ja võimalused tuleksid sinuni või oleksid ajakirjanike või tööandjate valikus esimene. See on täna igaühele oluline ja vajalik oskus ja väga kerge omandada, kui oled slleks valmis ja kaasad professionaalse persoonibrändi konsultandi.
Kui vajad strateegilist nõu, mis kiirelt aitab sul selgust saada oma brändis ning luua omapärane, autentne ja strateegiline eneseturundusplaan, siis uuri lisa.

Loe veel: