• et

Pühadesoovid koos kingitusega: Kuidas saada seda, mida tegelikult soovid?

Taas on käes pühad ja eesmärkide seadmise tipp-aeg – aastavahetus. On välja kujunenud, et oma pühade-soovidega koos annan mõne mõttetera või praktilise väljundi, mida saaksid kasutada enda analüüsimiseks või millegi planeerimiseks. Siin selle aasta mõtted, mis on inspireeritud minu headest coachingu-klientidest, kellelt olen tagasisidet saanud, et aja planeerimine ja asjade “ärategemine” on üks olulisemaid väljundeid, mis nad koostööst saavad.

Prioriteedid määravad tulemuse

Soovin sulle anda ühe väikese, aga väga olulise vahendi, mis aitab tõsta tõenäosust, et uuel aastal saad, mida soovid. Enne kui ma selle juurde lähen, on üks AGA ja üks OHT.

  1. AGA: Ära tee seda juhul, kui sa ei ole kindel, mida sa soovid. Püüa enne kindlust leida ja endas selgusele jõuda.
  2. OHT: Ole kindel või vähemalt valmis ja teadlik, et praegune soov läheb täide. Kui see on midagi, mis tegelikult teeb sind õnnetuks, siis ole valmis oma soove muutma! Vahepeal on meil vaja saada teada, mida me EI taha.

Sinu ülesanne

Tegime sulle uueks aastaks prioriteetide lehe. On minu kogemus, et kui sul on suuremad sihid silme ees, siis need saavad ka ellu viidud. Me ei tea alati teed ja lahendusi, kuid kui on teadlik soov, siis see aitab meil näha võimalusi. Kui me ei tea, mille poole pürgime, siis ei oska me ju ka mööduvast võimalusest kinni haarata.

Töölehel on välja toodud kõik 12 kuud. Mõtle igale kuule kas oma isikliku elu, oma persoonibrändi kujundamise, arengutee või ettevõtte vaatenurgast. Soovitan igasse kuusse vähemalt üks prioriteet&eesmärk panna kohe, praegu ette vaadates. 2 teist prioriteeti või eesmärki lisa vahetult enne kuu algust või näiteks kvartali peale – nii ei ole saa kinni muutlikkele oludele vaid jääd paindlikuks.

Lisa igasse mullikesse seega maksimaalselt kolm:

a) eesmärki – mis peab olema selleks ajaks saavutatud, tehtud. Pea meeles, et iga kuu võib olla ettevalmistus järgmiseks kuuks. Näiteks võib eesmärk olla saada 3 uut artiklit avaldatud, saavutada teatud müük, õppida selgeks mingi uus oskus. Käia reisil. Või …
b) … prioriteeti – millele keskendud. Mis on selle kuu fookus, kuu “teema”. Näiteks jaanuar võib olla fookuses sõpradega suhtlemine ja uute kontaktide leidmine, mistõttu kõik oma otsused teed läbi selle prioriteedi – kas see X tegevus võimaldab mul saada uusi kontakte. Või on sinu prioriteet saada meeskonnatöö korda. Kõik muu jääb seega rohkem tahaplaanile. Ja nii edasi.

Leia omale sobiv viis asjade kirjapanemiseks. Eraldi lehele või oma kalendrisse võid aga panna juba konkreetsed sammud. Antud töölehte võid alla laadida ja oma töölaua juurde panna või rahakotivahele panna, et see oleks silme all.

Laadi alla prioriteetide leht

xmas_helbeke

 

See, millele keskendud, seda sa ka saad.

Pühadeajal soovime aega sõprade ja pere jaoks ning uueks aastaks selgeid sihte, õigeid inimesi, kes neid aitab saavutada ja oskust teed nautida!

Soovib Persoonibrändi Agentuuri meeskond

Liisi Toom & Liisi Reitalu

 

Täname kõiki kliente meeldiva koostöö eest ja ootame nii vanu kui uusi uuel aastal uusi põnevaid projekte koos ellu viima.

 

Jäta oma kommentaar