2015. aasta kokkuvõte ettevõtluse, persoonibrändi ja turunduse blogipostitustes
2015. aasta praktilistes blogipostitustes
Möödunud aasta postitusi vaadates, on näha persoonibrändi teemasse süvatsi minemist, praktilisi nõuandeid igaühele, kes alustab oma ettevõtte turundamisega ning julgustust ettevõtjaks ja ettevõtlikuks olemisel.
Järgnevalt leiad 2015. aastal tehtud postitused, mis aitavad ka sul oma persoonibrändi kujundada ning ettevõtet ja iseennast seal teadlikumalt turundada. Ilma pikema jututa aga lugude juurde.
- Prioriteetide seadmine. Postitus koos töölehega, kus saad nõuandeid ja materjali, et aasta 2016 prioriteedid paika saada ja mis toetab sinu terve aasta ettevõtte või isikliku eesmärgi silme ees hoidmist.
- Persoonibrändi audit. Videoesinemine persoonibrändi auditi tegemisest kõigile, kes soovivad mõista, millisel “levelil” nad oma brändiga on, kus on tugevused ja kus kitsaskohad.
- Kas sa peaksid tasuta tööd tegema? Provotseeriv videolavastus välismaiselt turundusagentuurilt, mis ilusti toob välja kui tobe on loomeinimestelt (sh ka sina, kes oma aega, oskusi ja kirge oma tööna rakendad) tasuta tööd küsida.
- Kuidas alustada blogimisega? Persoonibrändi blogi on juba üle viie aasta vana. Jagan mõningaid nõuandeid, kuidas ja miks sa blogimisega võiksid alustada.
- Enda juht eraettevõtjana ja palgatöötajana. Lugu minu isiklikust arvamusest, kas ja mida tähendab juhiks olemine eraettevõtjana ja palgatöötajana.
- Kuidas luua persoonibrändi? Lihtne, samm-sammult järgitav persoonibrändi kujundamise soovitus.
- Kontroll on nõrkadele. Jazz-muusiku ja juhtimiskonsultandi Carl Störmeri esinemise ergutavad mõtted kõigile, kes soovivad luua midagi oma, innovatiivset ja tähenduslikku.
- Blogimine: Käi oma südame järgi. Persoonibrändi Agentuuri kliendi lugu oma blogimisega alustamisest.
- Kuidas saada maailma parimaks müügimeheks. Raamatusoovitus kõigile, kes tahavad end oma tooteid ja teenuseid müües ja esitledes kindlamalt tunda.
- Hoog sisse: 4 nõuannet tasakaalukaks ja ettevõtlikuks sügiseks. Kuigi soovitused olid sügishooajaks, on mõistlik neid nelja punkti ka enne oma aastaplaani koostamist läbi vaadata. Eriti punkt nr 3! See võib sind üllatada!
- Portfoolio: Kuidas esitleda oma oskusi? Sul on raskusi klientidele puust ja punaselt selgeks teha, mida sa teed ja kuidas? Tahad koondada olulisemad tööd kokku ja offline-portfoolio, mis eristaks sind teistest. Loe, kuidas seda teha ja millele mõelda.
- Millele mõelda enne kodulehe tegemisele? Praktiline postitus ühe meie kliendi näitel, mis aitab aru saada, kuidas jõutakse ideest koduleheni.
- Visuaalne identiteet on kvaliteedikompass. Järjest rohkem väikeettevõtjad mõistavad, kui oluline, aega ja närve säästev ning usladust tekitav on korralik ja professionaalne visuaalne identiteet. Mis see on ja kuidas selleni jõuda, sellest postitus räägibki.
- Ettevõtja ajaplaneerimine. Suur kasu, mida mu nõustatavad saavad lisaks oma brändi kujundamisele, on efektiivsem ajajuhtimine. Mõned mõtted ja nõuanded nendest jutuajamistest.
- Eneseturundus ja eesmärgid. Tore on lihtsalt niisama end tutvustada. Kuid see ei pruugi tagada sulle tulemust, mida ootad. Mida aga oodata ja mis on eesmärgid eneseturunduses ja persoonibrändi kujundamisel, sellest blogipostituses.
Mis teemad ootavad 2016. aastal? Saame näha. Kui sul on ideid, soovitusi ja teemasid, mis sulle just kasulikud oleks, anna mulle teada liisi@persoonibrand.ee. kui mõnedel nendel teemadel soovid aga nõustamist, koolitust või juhendamist, kirjuta samuti või uuri lähemalt Agentuuri brändingu teenuseid.
Soovime kogu meeskonnaga meeldivat ja asjalikku 2016. aastat!
Persoonibrändi ja kommunikatioonijuhtimise nõustaja, ettevõtja, elustiili blogija ja soorituscoach. Minu fookuses on toetada neid, kes plaanivad tuua enda elus ja maailmas positiivseid muutusi, luua oma elu oma tingimustel. Teen seda läbi tervikliku persoonibrändi, mõjujõu avastamise ja vaimse treeningu coachingu ja koolituste. Vabal ajal joon liiga palju kohvi, katsetan taimsete toitudega ja käin Emajõel aerutamas.