• et

Kuidas mitte oma isikubrändi kujundada

i love brand you
Tihti räägime sellest, mida teha, kuidas olla, milliseid samme astuda, et jätta teistele õige mulje endast. Kuigi üldiselt kommunikatsioonis välditakse negatiivseid sõnumeid (ütlemisi, mis sisaldavad eitust), siis vahepeal on oluline rõhutada seda, mis meile kasuks ei tule.

William Arruda, REACH blogi pidaja on toonud välja järgmised kümme asja.

Mida mitte oma isikubrändi kujundades teha

 

  1. Ära ole võlts – ole autentne. Minu arust kõige alus. Kui sa just ei taha saada ebausaldusväärse inimese mainet.
  2. Ära paku kõike kõigile. Võta oma seisukoht, tee valikuid!
  3. Ära tegutse enne mõtlemist – saaks-nii-palju-sõnumeid-välja-kui-võimalik ei ole hea kommunikatsioon. Pea plaani enne kui kommunikeerid oma sõnumit.
  4. Ära vali kvantiteeti üle kvaliteedi – ära loo nii palju sisu blogisse kui vähegi võimalik, vali õige sisu, ehita kvaliteeti.
  5. Üks olulisemaid punkte: Väldi kuulsuse nimel tegutsemist. Ole valikuliselt tuntud, ehk siis tuntud just nende seas, kes saavad sinu tegemistest lisaväärtust ja kes ka sulle seega olulised on. Liiga palju energiat maailmavallutamisele pole mõtet kulutada ju!
  6. Brändimisprotsessi jooksul ära jookse energiast tühjaks, ära kuluta end liigselt.
  7. Ära unusta reaal-elu suhteid. Vii oma nö reaal-elu tegevused pigem just veebi. Minu arust üks olulisimaid punkte.
  8. Ära tegutse üksi. Kasuta õigeid resursse oma brändi loomisel – fotograafe, internetiturundajaid, kujundajaid jt., kes oma valdkonnas tegijad on.
  9. Ära räägi vaid endast – paku oma ekspertiisi teiste kasuks.
  10. Ära unusta mõõta. Kas sinu tegevused aitavad sul sinu eesmärke saavutada. Kas sinule olulised inimesed teavad sind?

Mida veel MITTE teha?

Jäta oma kommentaar