Mees, kelle kaubamärgiks on hääl
Persoonibrändiga arendamise keskmes on erilise omaduse, oskuse või niši leidmine. Midagi, millega särada, meelde jääda. Selleks eristumiseks võib näiteks olla isegi su hääl
Millega Sina eristud?
Hiljuti nägin ETV-st saadet “Kahekõne”, kus saate vestluspartneriks oli Toomas Lasmann. Kes??? Täpselt. Aga kui sa kuuleksid tema häält, saaksid aru küll, kellega tegemist on.
Toomas Lasmann on telehääl (juba üle 40 aasta!) ja režissöör. Mõned mõtted, mis mulle tema vestlusest meelde jäid:
- “Telehääl on mugav olla, kuna ei tunta ära. Probleem on siis, kui rääkima hakkad” – Kui sa tahad olla mingi kindla asjaga tuntud, siis on hea, kui sinu nimi meenub/seostub just selliste asjadega, mis ongi sinu brändi osad.
- Oma töö kohta “On töö ja nagu ei ole ka” – mõnes mõttes peaksime (minu arvates) kõik sinna pürgima, et teeksime asja, mis nagu oleks töö, aga samas ei oleks ka.
- “Otse-eetris ei saa eksida. Eeltöö oli tehtud, pausid jne mõõdetud. Tekst tuleb teha endale meeldivaks, sest muidu saab vaataja aru” – eeltöö on oluline! Kui sa ikka ei tea, mida räägid, siis väline ei mõju väga kaua. Inimesed teevad vahet kvaliteedile ja kvantiteedile suunatu.
Lasmann ütles ka, et on püüdnud alati kõike maksimaalselt teha – olgu see tänaõhtuseks soovituseks ka minu poolt. Tee kõike, mis sulle meeldib maksimaalselt!
Loe veel:
… ja tekste luges Toomas Lasmann
Persoonibrändi ja kommunikatioonijuhtimise nõustaja, ettevõtja, elustiili blogija ja soorituscoach. Minu fookuses on toetada neid, kes plaanivad tuua enda elus ja maailmas positiivseid muutusi, luua oma elu oma tingimustel. Teen seda läbi tervikliku persoonibrändi, mõjujõu avastamise ja vaimse treeningu coachingu ja koolituste. Vabal ajal joon liiga palju kohvi, katsetan taimsete toitudega ja käin Emajõel aerutamas.