• et

Mis on tõeline persoonibrändi võim

Tõeline persoonibrändi võim ja kuidas seda saada

Maailmas, kus kõik on varmad ütlema, millised võimalused sul on, julgustavad ettevõtlust asutama ja oma elu täiega võtma, on uueks mureks valikud. Kuidas teha valik praeguse ja järgmise töö vahel? Kuhu mul liikuda on, kas ma tõesti pean IT-sse minema? Võimaluste paljususe juures ja sotsiaalmeedia populaarsuse tõttu on meie enda identiteet ja soovid hägusamaks muutunud ja vähesed tõeliselt teavad, mida nemad ise tahavad. Ja siin peitub sinu ja persoonibrändi tähtsus.

Mida ma tegelikult tahan?

Millal sa seda viimati endalt küsisid? Kas tõesti elu palmisaarel on lahendus? Kas tõesti stressis olles edasi töötada koha peal, mis ammu sära silma ei too, on hea lahendus? Või äkki oleks aeg teha seda, mida sina tahad?

Ilma naljata, suurem osa minu persoonibrändi kujundamise tööst ei ole turundustöö. Suur osa oma ajast kliendiga kasutan tema mõistmiseks. Mida klient päriselt tahab? Kas kiire reklaamkampaania tegelikult ka lahendab tema mured või tekitab neid juurde? Kas see, mida ta enda kohta räägib kõlab õigena või on seal peidus teiste mõjutused, soov meeldida, soov näida keegi, kes ta ei ole? Kui see töö tehtud – ja see pole kerge, kiire ega mugav – alles siis saan ma aidata turundustööga. Ilma ennast tundmata end turundama hakata saab ainult halvasti lõppeda. Mitte alati kohe. Ga ühel päeval kindlasti. Kas ei oleks mõistlikum siis võtta aega endale ja panna põhiasjad paika enne kui hakkad mõjuisikuks?

Tõin just sotsiaalmeedia mõjuisikute ehk influencerite teema siia sisse, kuna tänased juutuuberid, instagrammerid ja kõik, kes soovivad selleks hakata, mõjutavad nii enda kui ka teiste elu väga nähtavalt. Kui see pole läbi mõeldud, võib tulemus olla karm. Meil on kõigil suur võimalus mõjutada, küsimus on, kas see teeb meile head või halba.

Just sellest rääkisin hiljuti Montenegros rahvusvahelisel mõjuisikute konverentsil. Saad seda kõnet (inglise keeles) järelvaadata.

Kuidas saada tõeliseks mõjuisikuks?

Vasta järgmistele küsimustele. Need on nö suured küsimused, mis kõik hõlmavad rohkem täpsustusi, mida vaja teha enne selge persoonibrändi strateegia loomist ja kindlasti enne, kui hakkad eneseturundust tegema.

Prindi see endale välja ja pane seinale/märkmiku vahele! Küsimus, mis kõige rohkem peavalu valmistab on see, millega peaks tegelema.

Mille mõjuisik oled sina? Mida näitab sinu isiku bränd?