• et
  • en

Persoonibränd

Tunne iseennast ja ole tuntud

 

Sinu elu, sinu reeglid. Liisi Toom-i poolt loodud 4AM OÜ (endine Persoonibrändi Agentuur) aitab inimesi, kes soovivad ühendada oma soovid ja oskused tähenduslikuks ja atraktiivseks teenuseks ja elustiiliks. Läbi persoonibrändi coachingu ja koolituste liigub klient järjepidevalt ja teadlikult oma valitud rada, luues oma oskustega tähendust. Persoonibrändi kujundamine tähendab karjääri-, juhtimis- ja elustiilialase nõustamise ühendamist turundustehnikatega, mis koos aitavad avastada, ühendada ja esitleda end nii, et saavutatakse soovitud eesmärk (meelepärane töö, areng juhina, kliendid, juhi-ettevõtja-ettevõtte tuntus kui ekspert oma valitud valdkonnas, eristumine tööandjana ja teenusepakkujana).

Persoonibrändi saab – ja peakski – juhtida ka organisatsiooni tasandil. Liisi Toomi klientideks on inimesed, kes väärtustavad pidevat liikumist arenguteel ja soovivad rakendada enda või oma meeskonnaliikmete oskusi, huvisid ja eripärasid (ehk persoonibrändi terviklikult) teadlikult ja maksimaalselt olemasolevat potentsiaali kasutades. Need on eksperdid, spetsialistid, oma valdkonna juhid ja ettevõtjad. Inimesed, kes soovivad oma elu ise kujundada. Tutvu Liisi Toom-i flagship teenusega: strateegiline persoonibrändi coaching. 2018. aastal lisandus Agentuuri tippsoorituse konsultatsioon psühholoogiliste oskuste tõstmise kaudu (motivatsioon, eesmärgiseadmine, ärevuse juhtimine, sisekõne), kuna tippjuhid ja ettevõtjad seisavad igapäevaselt riskantsete ja pingeliste otsuste ees ning peavad ebakindlates olukordades siiski efektiivselt tegutsema. Tutvu soorituse psühholoogiliste oskuste konsultatsiooni teenusega.

Soovid alustada oma persoonibrändi kujundamist juba täna? Soeta endale persoonibrändi kujundamise ja persoonibrändi auditi lühikoolitused.

Vaata videot persoonibrändi mudeli kohta, mida ma kasutan ettevõtjate, juhtide ja ekspertide isikubrändi kujundamisel

Liisi Toom, Agentuuri asutaja, kommunikatsioonijuht, persoonibrändi termini Eestis juurutaja

Persoonibrändi mudel

Liisi Toom lõi ja kasutab nõustamisel enda loodud persoonibändi mudelit

Klientide seas on olnud erattevõtjaid finantsmaailmast kunstimaailmani, politseinikest, juristidest, joogatreenerite ja ehtekunstnikeni. Organisatsioonidest on mind usaldanud Swedbank, Riigikantselei, Innove, Eesti Kaubandus ja Tööstuskoda, Töötukassa, Ida-Virumaa Ettevõtluskeskus, Eesti Energia läbi Lae End programmi ja paljud teised. Lähtume teenuse pakkumisel seisukohast, et iga inimene on unikaalne, iga toode, teenus ja organisatsioon on omapärane. See võimaldab alati luua eristuvat, atraktiivset ja väga personaalset brändi, mis kujundab soovitud elustiili ja tööd. Ühtseks aluseks on läbi aastate ja sadade klientidega tehtud töö tulemusel kujundatud persoonibrändi mudel, mille neli küsimust aitavad läheneda elu ja töö kujundamisel ning persoonibrändis selguse loomisel strateegiliselt.

Persoonibrändi teooria algataja ja praktika edendaja ja Persoonibrändi Agentuuri asutaja on Liisi Toom. Esmakordselt kirjutas Liisi persoonibrändist 2008. detsembris Postimehe Turunduse erilehes. Järgnes artikkel Directoris, rahvusvaheline persoonibrändi konverents Eestis (2010) ja erinevad koolitused persoonibrändi kujundamise tutvustamiseks, erinevates teadustöödes osalemine, olgu see bakalaureuse töö juhendamine või magistritöö retsenseerimine, mis sisaldasid persoonibrändi uurimist.

Tänaseks on Liisi individuaalselt nõustanud sadu ja läbi koolituste andnud edasi teadmisi ja oskusi elustiili kujundamiseks läbi isikliku brändi kujundamise tuhandetele juhtidele, ekspertidele ja ettevõtjatele. Ta on andnud intervjuusid ja kirjutanud artikleid pea kõikidele Eestis olulistele väljaannetele, sh Terevisioonis, EPL-is ja mujal.

Agentuuri asutas Liisi 9. veebruaril 2011 visiooniga julgustada inimestel leida ja ühendada nendele õige oskuste ja huvide kombinatsioon, avardades läbi selle nende võimalusi ise kujundada oma tööalast tegevust.

Agentuuri sloganid: Loo oma oskustega tähendust! Sinu elu, sinu reeglid!

Märksõnad: persoonibränd, mainekujundus, ekspertide ja juhtide arendamine, niši kujundamine, jätkusuutliku ja rahuldustpakkuva (töö)elu loomine.