Tartu Ettevõtlusnädala koolituste (persoonibränd, blogimine ja ettevõtte visuaalne identiteet) slaidid
Eelmisel nädalal osales Agentuur Tartu Ettevõtlusnädalal kolme erineva koolitusega. Publik oli ääretult põnev, kaasamõtlev. Tagasisideks saime, et osalejad said palju head infot, praktilisi nõuandeid ja inspiratsiooni nii oma persoonibrändi kujundamiseks, blogimisega alustamiseks ja oma ettevõtte visuaalse identiteedi planeerimiseks.
Põgusa ülevaate, mida me rääkisime oma koolitustel, saad alljärgnevatest slaididest.
Logo, visuaalne identiteet ja brändimaterjalid väikeettevõtjale
Mis vahe on logol ja visuaalsel identiteedil? Tihti tellitakse “lihtsat logo”, aga mõeldakse selle all visuaalset identiteeti. Millistele turundusmaterjalidele veel mõelda? Vastuseid annab kujundaja Liisi Reitalu, kes kujundas ka Persoonibrändi Agentuuri logo.
Veebilehe või blogi kujundamine, visuaalne identiteet ja üldse kogu ettevõtte või ettevõtjaga seotud turundusmaterjalide kujundamine on strateegiline töö. Tihti aitan ettevõtjaid suhelda veebitegijate ja kujundajatega, kes neil juba olemas on, et saada eesmärgist ja visioonist lähtuvalt parimat tulemust. Et visuaalne väljendus vastaks teenuse või toote kvaliteedile ja annaks edasi isiku sisemist olemust. Tihti aga jääb isikul, ettevõtjal, juhil endal puudust arusaamast, kuidas kujundusi kõige paremini lahendada, millele mõelda ja mida nõuda kujundajalt ja veebitegijalt. See tähendab suurt aja ja raha raiskamist ja õnnetut tulemust. Mul on hea meel, et paljudele klientidele olen saanud seda vaeva vähendada – see kommunikatsioonijuhi ülesanne ongi – vahendada.
Mis on ja kuidas alustada blogimisega
Blogimine on populaarseim sisuturunduse viise ja annab suurepärase võimaluse jõuda paljude lugejateni, võimalike klientide ja tööandjani näidates oma huvialasid, oskusi ja jagades teadmisi.
Tutvu vastava teenusega:
– Juhendamine (läbi blogimise persoonibrändi kujundamiseks)
– Sisuturundus ja blogimine
Persoonibrändi audit ja oma niši leidmine
See on üks põnev teema. Läbi erinevate küsimuste saad teadlikumaks endast kui eksperdist, töötajast ja ettevõtjast. See aitab sul sõnastada oma pakkumine ning planeerida turundust. Ja ehk annab ka veidi tagasisidet, milles peaksid end veel arendama ja täiendama.
Tutvu vastava teenusega:
– juhendamine (kui tead, milles personibrändi soovid luua)
– CV ja motivatsioonikirja koostamine (sh LinkedIni profiili loomine)
karjäärinõustamine (kui alles valid oma teed)
– mainekujundus ja turundus
Persoonibrändi ja kommunikatioonijuhtimise nõustaja, ettevõtja, elustiili blogija ja soorituscoach. Minu fookuses on toetada neid, kes plaanivad tuua enda elus ja maailmas positiivseid muutusi, luua oma elu oma tingimustel. Teen seda läbi tervikliku persoonibrändi, mõjujõu avastamise ja vaimse treeningu coachingu ja koolituste. Vabal ajal joon liiga palju kohvi, katsetan taimsete toitudega ja käin Emajõel aerutamas.