• et

Ta ostab minu toodet, ta ei osta minu toodet. Kuidas tekib armastus brändi vastu?

Iga toote- ja teenusepakkuja soovib, et tema sihtgrupp tema pakutut armastaks

 

Sa oled palju vaeva näinud, panustad oma aja, mõtetega, füüsilise tööga, et sinu toode oleks suurepärane ja teenus vajalik. Eriti, kui oled veel väikeettevõtja, siis klientide emotsionaalne seotus on eriti oluline, et tagada toote jätkusuutlikkus. Brändi kujundamine selleks ongi loodud. Olgu see väikse mahe-mee bränd või sinu kui massööri persoonibränd. Bränd kujuneb pika aja jooksul ja järjepideva, ühtlase kvaliteediga tegevuse tagajärjel. Kuna on veebruarikuu, siis on kohane rääkida brändist ja sellest, kuidas siis tekib inimestel armastus kindla brändi vastu. Kasutan selleks Geometry Global büroo näidet.

brand love

Hea bränding on nakkav

Kuna isiku “armastus” või selle puudumine brändi vastu mõjutab väga otseselt tema valikut teatud brändi tarbida, osta, teenuseid kasutada, siis on brändidel oluline luua oma kliendiga see eriline suhe. Kuidas seda teha, olgu see teenus või toode, mida sa isiklikult või sinu ettevõte pakub? Ja seda mitte ainult tähtpäevade puhul, vaid igapäevaselt:

  1. Ole unikaalne. Sinu bränd seisab millegi eest, lase sellel paista, leia huvitavaid nurki. Tee midagi teistsugust, ootamatut, aga olulist sinu kliendile, antud kontekstis “südamesõbrale”.
  2. Emotsionaalsus. Erilised tähtpäevad on täis erilisi tundeid. Neid tundeid, seoseid tuleb mõista ja sellest lähtuvalt luua omapoolne pakkumine. Minu arvates pakub veel rohkem võimalusi täiesti tavaline – Igapäev. Läbi mõtestatud tähendusega muutud sa oma brändi austajale lähedaseks, omaks, tähtsaks ja seda täiesti asja eest.
  3. Käitu oma sõnade järgi. Ei piisa, et su profiilipilt on kena ja CV-s toodud faktid on hästi kirjutatud – need peavad ka tõele vastama ja pead olema valmis seda tõestama. Kasuta oma brändiväärtusi, too need olulistel kampaaniatel eriti välja, rõhuta neid. Ja kindlusta, et sinu teenus või toode vastab lubatule.
  4. Kasuta üllatuse jõudu. Kuidas saaksid kasutada hetke, et väljendada oma brändi sõnumit? Luua tähendust ja rääkida kaasa mitte ainult oma valdkonnas, aga ka situatsioonides või küsimustes, mis on sulle ja su klientidele olulised?
  5. Muuda oma bränd “nakkavaks”. Inimesed soovivad end väljendada. Mõtle viisidele, kuidas nad saaksid läbi sinu brändi seda lihtsamini teha. Kuidas sinu bränd aitab neil neid endid väljendada? Nii võid luua oma sümboleid, sõnu ja tee see kõik kergesti jagatavaks.

– Nõuanded võetud Geometry Global Londonilt.

Kuidas sina oma kliente ja jälgijaid sõbrakuul üllatad? Aga igapäevaselt, siis kui nad seda kõige vähem ootavad? Kas oskad oma toote unikaalsuse välja tuua ja sõnastada? Kuidas hoiad oma persoonibrändi lubadust kogu aeg õigena?

Kui ei oska vastata, siis võta ühendust,

Liisi Toom
liisi@persoonibrand.ee