• et

Soovid avaldada mõju? 4 küsimust, mida enne endale esitama pead

Tugev persoonibränd ei tähenda alati edu

Nii tööl kui kodus, meil on oma mõju asjade käigule. Need neli küsimust aitavad hinnata, kas kõik mõju avaldamiseks vajalik on läbi mõeldud ning kus võib tekkida ebakõlasid (oodatud tulemusi ei tule). Olgem ausad, “tugev persoonibränd” tava mõttes (nimetuntus) ei tähenda, et sa oleksid õnnelik ja edukas ja saavutad oma eesmärgi.

Kas oled usaldusväärne ja kui jah, siis milles?

Olulisem nimetuntusest on selle sihitus ja usaldus nime taga. See on aga pikem ja põhjalikum protsess kui Facebooki adside ja järjepideva turundusega võimalik saavutada. Tõeliselt hea persoonibränd on alati arenev, sinu isiklikest väärtustest lähtuv ning sihtgruppi arvestav lubadus, mida väljendad iga päev oma tehtud valikutega. Nii ei piirdu sinu bränd praegu käesoleva ametiga vaid jätkub ka karjääri kannapööret tehes, rolle vahetades ja oma elustiili kujundades pikaajaliselt.

Milles sind usaldatakse?

Neli küsimust, mida küsida mõju avaldamiseks

 

  1. Keda soovid mõjutada?
  2. Millist mõju soovid saavutada?
  3. Miks peaks sind usaldama?
  4. Kuidas inimesed teavad seda (et oled usaldatav)?

Vastused nendele küsimustele aitavad luua persoonibrändi strateegiat, märgata, miks sinu sõnu kuulda ei võeta ja teha siis vastavad korrektuurid. Tihtipeale on meil justkui kõigele vastused olemas, kuid need vastused ei ole omavahel seoses. Mõnikord sind küll usaldatakse, aga mitte inimeste poolt, kes vajavad sinu professionaalseid oskusi. Vahepeal on sinu väärtused sellised, mis panevad loobuma klientidest, kes aga sind usaldaksid ja teavad sinu oskusi. Teadlik persoonibränd aitab sul suunata oma jõudu kõikide sinu jaoks oluliste dimensioonide kooskõlastamisele ja läbi selle oma elu trajektoori loomisele.

Küsi lisa meeskonnakoolituse või personaalse (video) coachingu kohta liisi@persoonibrand.ee