• et

Persoonibrändi kolm tähtsat kontseptsiooni

Võti eduka persoonibrändi kujundamiseks

Enda maine kujundamine (sellel kujuneda laskmine) ei ole puhtalt turundusstrateegias, Facebooki postitustes ja reklaamimises. Isegi enne töö tegemist – sinu kui persoonibrändi olulisema turundusvahendi – on kolm kontseptsiooni, millele tuleb mõelda ja mida järgida, kui soovid oma nišis silma paista. Mis need on?

Järgi neid kontseptsioone enda mainekujunduses

Järgi neid kontseptsioone enda mainekujunduses

1. Selgus sinule omase ja unikaalse brändilubaduse osas.

Siia võiks lisada populaarse tsitaadi “Ole see, kes sa oled. Kõik teised on võetud.” Või “Tunne iseennast!”. Autentsus oma käitumises, esitluses ja tööalastes valikutes omab suurt mõju sinu edus ja selge sõnumi loomises.

OLE SEE KES SA OLED, KÕIK TEISED ON VÕETUD

2. Järjepidevus.

Tsitaat “Walk your talk” ehk käüitu oma sõnade järgi on oluline. Kui sa ühel päeval oled “ekspert” ühes kohas ja siis järsku teises kohas, siis on raske luua selget pilti ja saada usaldust. Järjepidevus oma käitumisstiilis, töö kvaliteedis ja selles, kuidas klient sinu teenust saab (kliendi kogemus) tagab usalduse ja aitab ka pikas perspektiivis sõnumil levida nii, et ühel hetkel pole müüki enam vaja teha (va kui otsustad tuua turule uue toote, muuta oma karjääri, vmt).

3. Ole pidevalt nähtav õigele sihtgrupile.

Hea töö ja suurepärased oskused on väärt 0-i, kui neid ei saa rakendada. Kui keegi ei tea, et sinus on peidus varjatud numbri-hai, edukas inimestelugeja või suurepärane strateeg, siis võid jäädagi neid töid ja oma unistusi antud valdkonnas “sahtlisse tegema”. Olgu see jutuajamine sõbraga, kellele ütled, et nüüd soovid oma X-oskust rakendada, olgu see alguses vabatahtlik töö või juba strateegiline blogimine oma tegevuse tutvustamiseks laiemale publikule, artiklid valdkonna tunnustatud ajakirjas või ka Facebooki reklaamid oma teenuse pakkumiseks, on oluline, et pidevalt oleksid oma sihtgrupile nähtaval. Nii teavad nad, et kui vajadus tekib, saavad sinu poole pöörduda.

Tunne enda võimalusi

Millises osas tunned, et sul on vajaka-jäämisi? Kus on võimalusi rohkemaks ja strateegilisemaks tegevuseks? Millisest kolmest kontseptsioonist peaksid oma mainekujunduse alustalasid tugevdama?

walk-the-talk