Liftikõne – esimesed 20 sekundit enda esitlemiseks
Liftikõne – esimesed 20 sekundit enda esitlemiseks Kui sul oleks oma ettevõtte, toote või iseenda esitlemiseks aega ainult 20 sekundit, siis mida sa räägiks? Kuidas sa oma sõnumi edastaksid? Esimesed 20 sekundit on määravad ning vestluspartner teeb oma peas otsuse. Ta kas on huvitatud sinuga edasi vestlemisest või mitte. Kui pikk on 20 sekundit? Selle... Read More
CV koostamine on kõigile jõukohane nõiakunst
CV on tänasel päeval dokument, ilma milleta suure tõenäosusega tööturul siiski hakkama ei saa. Jah, see on vaid ”paber”, mis ei anna 100% selget pilti, milline inimene sa tegelikult oled. Samas on CV enamikel töökonkurssidel osalemise eelduseks. Kui tööd tahad, tuleb CV koostada. Ja kui juba koostama pead, tasub seda hästi teha. Vajadusel kaasata ka... Read More
Kuidas mitte oma isikubrändi kujundada
Tihti räägime sellest, mida teha, kuidas olla, milliseid samme astuda, et jätta teistele õige mulje endast. Kuigi üldiselt kommunikatsioonis välditakse negatiivseid sõnumeid (ütlemisi, mis sisaldavad eitust), siis vahepeal on oluline rõhutada seda, mis meile kasuks ei tule. William Arruda, REACH blogi pidaja on toonud välja järgmised kümme asja. Mida mitte oma isikubrändi kujundades teha ... Read More
Mees, kelle kaubamärgiks on hääl
Persoonibrändiga arendamise keskmes on erilise omaduse, oskuse või niši leidmine. Midagi, millega särada, meelde jääda. Selleks eristumiseks võib näiteks olla isegi su hääl Millega Sina eristud? Hiljuti nägin ETV-st saadet “Kahekõne”, kus saate vestluspartneriks oli Toomas Lasmann. Kes??? Täpselt. Aga kui sa kuuleksid tema häält, saaksid aru küll, kellega tegemist on. Toomas Lasmann on telehääl... Read More
Kas hobi võib olla tööks?
Olen palju rääkinud sellest, et inimene peaks tegelema sellega, mis talle tõsiselt meeldib. Nii on inimene õnnelikum ja rikkam (nii vaimselt kui majanduslikult). Enamasti. Tihti kurdetakse vastu, et nii see elu ikka ei käi ja tuuakse näiteks, et (kümned) tuhanded inimesed Eestis on töötud ja et see on ainult üksikute ja kohustustevabade inimeste võimalus. Tegele... Read More
Persoonibränd – sinu edu tööriist
MEIE JÄLJED INTERNETIS. Pane oma nimi Google’i otsingusse ja vaata, mis välja tuleb. Just seda võib teha sinu võimalik tööandja või koostöö¬partner, enne kui otsustab sinuga kohtuda. Millised pildid ja andmed on sinust Facebookis? Millest kirjutad oma blogis? Või veel olulisem, mida räägivad sinust sinu sõbrad ja töö¬kaaslased? Endale teadvustamata tegeleme iga päev enda brändi... Read More