Kuidas turundada inimest ning luua isikubränd? Turundusraadio intervjuu Liisi Toomiga

Isikubränd, persoonibränd ja turundus

Mul oli au olla Anu-Mall Naaritsa külaline Turundusraadios ning rääkida oma tööst persoonibrändi konsultandina ja sellest, kuidas aitan isikutel, olgu selleks artist, spetsialist, kõneisik või juht ükskõik, mis valdkonnast ja mis professiooniga, eesmärke saavutada läbi persoonibrändi kujundamise. Huvitav oli arutelu ka selle üle, kuidas Uberi juht pidi taanduma Trumpi nõukogust ja Elon Musk omas piisavat personaalset kapitali, et ta võib teha, mida soovib ja olla hinnatud kõneisik ning arutasime ka Ivo Linna aastatega loodud brändi üle, mis võimaldas tal üleöö saada tuhandeid ja tuhandeid Instagramifänne.

Tekkis ka küsimus, et kas isikubränd = persoonibränd – minu vastus on jah, kui me räägime terviklikust vaatest – tegevusest, kus haaratakse nii sisu kui pakend, nii eneseanalüüs, emotsioonid kui turundustaktikad.

Ja nii, nagu suured tootebrändid on ära kasutanud inimestest tulenevat emotsionaalset võimu, tehes end “personaalseks” ja inimlikult äratuntavaks, nii on inimestel võimalik kasutada tootebrändidele omaseid taktikaid enda nähtavuse ja mõjuvõimu suurendamiseks. Kõige taga on aga siiski järjepidevus ja usaldus. Kaks elementi, milleta ükski bränd tekkida ega säilida saa. Ükskõik, kas see on toode, teenus, inimene, riik või ideoloogia.

Turundusraadio saade persoonibrändist läks eetrisse 14. veebruaril ning võid seda kuulata ja alla laadida Marketingi Instituudi lehelt ning vaadata Youtube-ist.

Kui soovid oma mõjuvõimu tõsta, olla oma ideede kõneisikuks, siis uuri persoonibrändi ja juhtimise blogist lisa või tule konsultatsioonile.