• et
  • en

Persoonibränd

Tunne iseennast ja ole tuntud
zz

Liisi Toom, Agentuuri asutaja, kommunikatsioonijuht, persoonibrändi termini Eestis juurutaja

Laadi alla PDF

Tunne iseennast ja ole tuntud. Persoonibrändi Agentuur aitab inimesi, kes soovivad ühendada oma soovid ja oskused tähenduslikuks ja atraktiivseks teenuseks. Läbi persoonibrändi nõustamise, koolituste ja visuaalse identiteedi kujundamise liigub klient järjepidevalt ja teadlikult oma valitud rada, luues oma oskustega tähendust. Persoonibrändi kujundamine tähendab karjääri-, juhtimis- ja elustiilialase nõustamise ühendamist turundustehnikatega, mis koos aitavad avastada, ühendada ja esitleda end nii, et saavutatakse soovitud eesmärk (meelepärane töö, areng juhina, kliendid, juhi-ettevõtja-ettevõtte tuntus kui ekspert oma valitud valdkonnas, eristumine tööandjana ja teenusepakkujana).

Persoonibrändi saab – ja peakski – juhtida ka organisatsiooni tasandil. Agentuuri klientideks on inimesed, kes väärtustavad pidevat liikumist arenguteel ja soovivad rakendada enda või oma meeskonnaliikmete oskusi, huvisid ja eripärasid (ehk persoonibrändi terviklikult) teadlikult ja maksimaalselt olemasolevat potentsiaali kasutades. Need on eksperdid, spetsialistid, oma valdkonna juhid ja ettevõtjad. Inimesed, kes soovivad oma elu ise kujundada.

Vaata videot persoonibrändi mudeli kohta, mida ma kasutan ettevõtjate, juhtide ja ekspertide isikubrändi kujundamisel

 

Persoonibrändi Agentuur on ainuke omalaadne ettevõte, mis pakub persoonibrändi tervikteenust nõustamisest, coachingust, eneseesitluse loomisest, teksti, pildi, CV, sotsiaalmeedia või muu turundusmaterjali kaudu, visuaalse identiteedi, strateegilise turundus- ja kommunikatsiooniplaani loomiseni ning sellealase koolitamiseni. Lähtume teenuse pakkumisel seisukohast, et iga inimene on unikaalne, iga toode, teenus ja organisatsioon on omapärane. See võimaldab luua ka eristuvat, atraktiivset ja väga personaalset brändi.
Persoonibrändi teooria algataja ja praktika edendaja Eestis on Liisi Toom. Esmakordselt kirjutas Liisi persoonibrändist 2008. detsembris Postimehe Turunduse erilehes. Järgnes artikkel Directoris, rahvusvaheline persoonibrändi konverents Eestis (2010) ja erinevad koolitused persoonibrändi kujundamise tutvustamiseks.

Tänaseks on Liisi individuaalselt nõustanud sadu ja läbi koolituste andnud edasi teadmisi ja oskusi elustiili kujundamiseks läbi isikliku brändi kujundamise tuhandetele juhtidele, ekspertidele ja ettevõtjatele. Ta on andnud intervjuusid ja kirjutanud artikleid pea kõikidele Eestis olulistele väljaannetele, sh Terevisioonis, EPL-is ja mujal.

Agentuuri asutas Liisi 9. veebruaril 2011 visiooniga julgustada inimestel leida ja ühendada nendele õige oskuste ja huvide kombinatsioon, avardades läbi selle nende võimalusi ise kujundada oma tööalast tegevust.

Agentuuri slogan: Loo oma oskustega tähendust!

Märksõnad: persoonibränd, mainekujundus, ekspertide ja juhtide arendamine, niši kujundamine ja eristumine, jätkusuutliku ja rahuldustpakkuva (töö)elu loomine, kommunikatsiooni- ja turundusalased oskused, eneseesitlus.