Bränd Mina mitu “mütsi”

Edukal ettevõtjal ja Bränd Mina-l peab olema väga erinevaid oskusi ja teadmisi

Oled sa ekspert, kes pakub oma teadmisi ja oskusi vabakutselisena, ühe-isiku-ettevõttena. Oled sa ettevõtte juht ja spetsialist, kes epab ettevõtet igapäevaselt arendama, siis lisaks oma konkreetsetele “müüavatele” oskustele peab sul olema veel mitut sorti teadmisi ja oskusi. Eriti alguses, kui oma firmaga alustad või oma persoonibrändiga turule tuled, pead lisaks sisulisele tööle mõistma ja juhtima nii eelarvet, müüki, mõni kord ka juba personali, koostööpartnerite võrgustikku. On oluline neid “mütse” näha ja hinnata, mis on sinu jaoks tugevad, mida sa ei oska, mida sa naudid ja mille tegemine sulle vastukarva käib. Nii saad aja jooksul end kas arendada ja paremaks muutuda või hakata otsima abilisi, kas nõustamise, teenusena või uue töötaja või koostööpartnerina, kes sinu eest selle ära teeb. Seda ikka selleks, et sina saaks keskenduda enda unikaalsele oskuste kombinatsioonile.

Mitut “mütsi” kannad sina?

Ettevõtjana ja enda elu Juhina võib sinu “mütsiks” olla:

  • spetsialisti mütsi – sina kui valdkonna ekspert
  • tootearendusmüst
  • klienditeenindaja müts
  • ajajuhtija müts
  • strateegi müts
  • turundaja müts
  • personalijuhi müts
  • koristaja müts
  • eelarvestaja müts
  • müügijuhi müts
  •  …

Ja kõigega tuleb toime tulla vähemalt keskmisel tasandil, va sinu unikaalsus, milles sa pead olema suurepärane! Bränd Mina juhina pead sa aga tagama, et oled eeskujuks ja rajaseadjaks:

Turunduses – isegi kui oled veel tööandja palgal või ei plaani suuremat karjäärimuutust, siis sinu turundus (sinu enda töö!), sinu klientidele lähenemine ja isiksus peavad olema selged. Sinu Facebooki staatuselaused, LinkedIn uuendused, liftikõne võrgustikusündmustel – millised need on, mida sa ütled? Millist brändi need loovad?

Aja juhtimine – enda elu juhina ei ole sul kedagi, kes ütleks, et sa pead seda või teist tegema – kõik tähtajad paned ise ja hoiad ise. Kui sa seda ei tee, siis tunned seda järgmisel palga väljamaksmisel.

Strateegia juhtimine – oma 5 aasta plaani pead sa ise tegema. Kui sa täna ei mõtle tootearendusele ja pikemale strateegiale, siis ühel hetkel võid olla raskuste ees – miks on kliente vähem, miks töö ei paku rahuldust ja miks sa ei ole ajaga kaasa läinud ja oma oskusi arendanud, kaasajastanud ja erilisemaks muutnud?

Kuidas ettevõtet ja oma brändi edasi arendada?

Kõik see nõuab igapäevast pingutust, tähelepanu ja fookust. Üksi oma ettevõtet juhtides või Bränd Mina teadlikku teed alustades on paljud kliendid sattunud küsimuse ette, et kuidas? Pikka aega ettevõtet juhtinud või oma karjääri suunanud inimesed aga on sattunud “seisvasse vette”, kus edasiliikumise asemel hakkab toimuma tagasilangus.

Tihti on lahendused käega katsutavad ja võtavad vaid mõne nõustamistunni strateegia loomiseks, võimaluste nägemiseks või mainekujunduse ja turundusplaani ettevalmistamiseks. Mõnikord aitab pikem coaching uuesti rajale, enesekindlaks ja tagab vajalikud (brändingu, ettevõtte juhtimise) oskused, et muuta virelev ettevõte, ebakindel eneseesitlus toimivaks ja mõjuvaks.

Kui sa tunned, et sul on vaja veidi värsket vaadet, struktuuri ja fookust, et ise edasi tegutseda, siis tule nõustamisele, broneeri aeg liisi@persoonibrand.ee, 52 70 534.