• et
  • en

10 küsimust, mida enda kui brändi strateegiat luues küsida

Kas tundub, et ise tead, miks keegi peaks sinult teenust ostma, kuid keeruline on seda klientidele selgeks teha? Kas tunned, et sinu oskused on unikaalsed ja vajalikud, kuid raske on seda CVs ja motivatsioonikirjas väljendada? Kas sul on vahel raske valida õigeid sotsiaalmeedia kanaleid eneseturunduseks või seada laiemaid eesmärke? Järgnevalt mõned küsimused, mis toetavad enda...
Read More

Juhi isik, persoonibränd ja juhtimiskvaliteet. Intervjuu Liisi Toomiga

Juhtimise kvaliteet on tugevalt seotud juhi kvaliteediga Juht loob oma ettevõtte kultuuri enda isiku järgi Mõned kuud tagasi kutsus juhtimiskvaliteediga tegelev Veiko Valkiainen mind oma taskuhäälingus “Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelis” persoonibrändi ja eneseturunduse tagamaadest rääkima ning kuidas see loob kvaliteedi ja tulemused ettevõttele ja sellega seotud isikutele. Minu poolt käsitletuna on persoonibrändi ning seda toetava eneseturunduse...
Read More

Kas alandlik juht saab olla edukas?

Alandlikkus ja juhtimine? Kuigi alandlikkust on läbi aegade defineeritud eri moodi, iseloomustab kõiki üks ühine joon: enese ja enda oskuste ning nõrkuste realistlik hindamine mingi tegevuse, soorituse (nt töö) kontekstis. Templeton (1997) on öelnud, et alandlikkus on progressi võti. Inimene, kellel on kujunenud taju alandlikkusest, ei oma enam ettekujutust iseendast maailma keskpunktina. Tema fookus on...
Read More

Mainekujunduse põhimõtted, mis toimivad ka digiajastul

Mis on mainekujundus? Digiajastu on meile toonud palju uusi vahendeid eneseesitluseks, eneseturunduseks ja info edastamiseks rohkematele ja globaalsemalt. Kuigi võib öelda, et digiajastul on oma kommunikatsiooni eripärad, millega tuleb arvestada, püsib mainekujundus oma põhimõtetega siiski sellisena nagu ta oli enne Facebooki tulekut. Mis siis on mainekujundus? Maine ja mainekujundus – prestiiž, reputatsioon, mulje. Auditooriumi hinnang...
Read More

Talendi teadlik arendamine ja toetava süsteemi kujundamine (sportlaste näitel)

Olen viimased paar aastat süvendatumalt hakanud tegelema soorituspsühholoogiaga, sportlaste psüühika treeninguga, uurinud talendi kujunemist, geeniuste “geneetikat” ja seda, mis siis tagab selle, et mõned justkui saavutaks rohkem ja on oma tulemustes ja töös tulemuslikumad, säravamad, väljapaistvamad, edukamad. On vaja vaid väga vähe uurida, et teada, et “talent” ei ole sünnipäraselt eriline inimene ja tegelikult pole...
Read More

Mida pead teadma kasutajakogemusest (UX) ja kuidas oma veebi sellest lähtuvalt luua/tellida?

Ettevõtjana ja oma teenusele, tootele turundust tehes või lihtsalt blogijana alustades oled kindlasti olnud olukorra ees, kus tuleb hakata veebilehte või blogi kujundama. Ettevõtjal on ju sada rolli. Kuidas seda teha, et klient aru saaks, mida sa pakud? Mida panna veebilehele, mida mitte (aga kõik on ju oluline?!). Lisaks veel veebikujunduse kohta infot otsides leiad...
Read More

Milline on profisportlasele omane käitumine? Uuring spordiga seotud inimestele

Olen tegemas psühholoogia õppekavas oma viimast uuringut ja valik jäi sportlastele ja eneseesitlusele. Kui sa oled spordiga seotud: treenerina sportlasena (tipp-, harrastussportlane, aktiivne jälgija) rahastaja/sponsor ajakirjanik spordiorganisatsiooni esindaja. … siis palun võta veidi aega, et küsimustikule vastata või jagada seda kellegagi, kes on spordiga seotud. Tänan ette! Liisi Toom Loading…

Kes on youtuber ehk juutuber ja 7 põhjust, miks youtuberiks hakata

Juutuberid. Kes nad on? Ühel päeval, kui minu 10. aastane vennatütar mul külas oli, rääkisime, kelleks ta tahab saada ja mis talle meeldib teha. Kiirelt jõudsime selleni, et ta näitas mulle Maria Rannavälja ja paljude teiste Eesti juutuuberite kanaleid ja rääkis, mis talle nende juures meeldib JA, et ta sooviks ise ka üks päev oma...
Read More

Kellele LinkedIn siiski vajalik on?

Persoonibrändi koolitustel räägin osalejatel eneseturundusvahenditest, sealhulgas LinkedInist. Kui ma küsin, kellel on / kes kasutab LinkedIni, siis tavapärane vastus on, et 10% kasutab aktiivselt, 70%-il on konto küll olemas, kuid “lihtsalt kunagi mingil põhjusel loodud”, enamasti on profiil neil tühi, aegunud ja fookuseta. Maailmas, kus inimese kohta tehakse kohe Google otsing, on LinkedIn üks hea ja...
Read More