Isiksuseomaduste järgi töö rahulolu ennustamine

Kooliaeg on taas käes ja soovin siinkohal jagada veel eelmise aasta ühte kodutööd, mis järjest läheneb minu plaanile viia kokku persoonibränd, kommunikatsioon, töö oitsimine, identiteet ja psühholoogia. Allolev analüüs on loengu “Individuaalsed erinevused” grupitöö “Mida inimesega elus juhtuvat saab isiksuseomaduste põhjal üsna hästi ennustada?” minu osa. Panen ta siia koopiana, seega on veidi akadeemiline. Mida...
Loe edasi

Tartu Ettevõtlusnädal 2016 seminarid isiklikust brändigust, turundusest ja teenuse pakkumisest kui enda tööelu juhtimisest

Seminar „(Loov)isiku bränding ja turundus“ Toimumisaeg: 04.10.2016, kell: 12:00 – 13:30 Koht: Atlantise konverentsikeskus, suur saal (Narva mnt 2, Tartu) Registreerumine: Registreeri siin. Tartu LV ettevõtluse osakond, tel. 736 1192, e-post: evo@raad.tartu.ee Üritus on tasuta Kirjeldus: Millised eripärad on (loov)isiku brändimisel ja turundusel tänapäeval? Millal lasta enda mainel kujuneda ja millal aidata teadliku tegevusega kaasa?...
Loe edasi

Kuidas tõsta oma veebilehe väärtust? (Spoiler alert: sisuturundusel on siin oma osa)

Väärtuslikkus, koduleht ja sisu Tänapäeval on veebileht iga eduka äri lahutamatu osa. Samamoodi on ka sisuturundus, minu enda üks lemmik turundussuundasid, üsnagi lahutamatu osa, kui soovid tekitada usaldust, selgitada oma unikaalse teenuse ja olemuse eripärasid ning aidata teha klientidel (loe ka: tööandjal, koostööpartneril) teadlik ja selge otsus sinu kasuks. Olen varem siin persoonibrändi blogis rääkinud...
Loe edasi

Raamat “Brand You 50”: Aegumatud soovitused hinnatud juhtimisgurult

Tom Peters “The Brand You 50” nägi ette tuleviku töökorraldust Tom Petersi raamat “The Brand You 50” avaldati ligikaudu seitseteist aastat tagasi. Raamat, kus iga lause – alates sisukorrast – on täis inspiratsiooni, mõtteteri, soovitusi ja nõuandeid, on üks olulisemaid antud valdkonnas. Minuni jõudis see 2009. aastal ja sai minu ja minu persoonibrändi ettevõtmise mitte-ametlikuks...
Loe edasi

Agentuuri klientide 10 populaarsemat põhjust karjäärinõustamisele tulemiseks

  Miks tulla nõustamisele? Esimene vastus oleks: kui karjääris on toimumas muutusi (või soov muutusi esile tuua). Erinevate, ja tihti uute olukordadega ja võimalustega toimetulekuks on oma professionaalse eluga seotud nõustamine väga mõistlik, sest aitab sul kokku hoida aega, raha, säästab mõttetust stressist ja liiga valedest otsustest (teatud piirini on mõistlik niisama huupi ju ka...
Loe edasi

Olümpiavõitjate ja merejalaväelaste hommikused rutiinid, mida kopeerida

Netiavarustest leidub palju soovitusi, kuidas saada, paremaks, ilusamaks ja edukamaks. Üks artikkel aga haaras mu pilku. Ilmselt ei kahtle keegi, et olümpiavõitjaks saamine või US merejälaväelaste distsipliin ei ole kergete killast. Olles ise püüdlemas väikeseid saavutusi spordi vallast, siis olen veidi spordicoachingu ja sportlaste mõtteviisiga tutvumas ja see artikkel selle pärast ka silma jäi: spordis on...
Loe edasi

Suvist rikastavat lugemist turunduse, juhtimise ja klassika valdkonnast

Kuigi lugema peaks vaatamata hooajale, kasvab mikskipärast just suvehooajal raamatute lugemine ja vastavate soovituste andmine. See mikskipärast on muidugi puhkused, vaba aeg ja aeg enda huvide rakendamiseks, mida kibekiires tööelus ei jõua teha. Kuigi ma ise sellesse väga ei usu, ikka tuleb leida iga päev endale, enda arendamiseks ja täiendamiseks, et suvepuhkused ei oleks suured “vabanemised” vaid...
Loe edasi

Avatud coachingu grupp Tartus

Suvi on hea aeg analüüsida, planeerida ja teha esimesed sammud oma karjääri või ettevõtlusteel, et septembris juba lanseerida uus ettevõtmine, kandideerida uuele töökohale või uue energiaga, suurema teadlikkusastmega ja rahulolevamana oma valitud töid ja tegemisi ellu viia. Selleks, et aga selgust saada, fokusseerida ja end rajal hoida on väga hea olla seltskonnas, kus eesmärgid on...
Loe edasi

Liisi Toom (Directoris): Persoonibrändi audit II. Kuidas oma bränd nähtavaks teha?

Kuidas alustada isikliku brändi arendamist? Mõni aeg tagasi kirjutasin sellest, kuidas alustada oma isikliku brändi arendamist. Nüüd vaatame, kuidas selle tegevusega edasi minna. Sa tead, et sinu teenuses on midagi teistsugust (leidsid selle persoonibrändi auditi I osas). Sa tunned oma oskusi ja isikupära, mis aitavad võita kliente. Sa oled kindel oma töö ja teenuse kvaliteedis....
Loe edasi