• et
  • en

Kuidas kirjutada isiklikku missiooni

Kuidas kirjutada isiklikku missiooni Selleks, et koostada hea karjääri plaani või eneseturundusplaani, on vaja selget missiooni ja visiooni. Sinu isiklik bränd on väga tugevalt seotud sinu isikliku missiooniga siin elus ning oma töös. Miks sa teed, mida teed? Mis aitab hoida fookust tähtsal, kui on keerulised ajad? Mille järgi teha valikuid ettevõtluses? Mis on õige,...
Read More

Kas juhus saab olla teadlik karjääriplaneerimise osa?

Milline roll on juhusel meie karjääris? Kui paljud meist töötavad täna erialal, mida kunagi õppisime? Millised juhuslikud kohtumised või ootamatud võimalused on toonud sind tänaste karjäärivalikute juurde? Vaadates tagasi oma karjääriteele, tuuakse sageli enda lugudes välja näiliselt juhuslikud sündmused, mis viisid inimese edasi soovitud või ootamatus suunas. „Kindlasti ei osanud ma noorena arvata, et täna...
Read More

11 soovitust, kuidas olla blogijana produktiivsem

Kuidas olla blogijana produktiivsem Kirjutamine on ajamahukas ja energiat kulutav töö. Meediast leiab palju soovitusi, kuidas blogisid kirjutada, kuidas aga jääda selle juures produktiivseks, keskendunuks ja jõuda kõik oma ideed teostada, see on tõeline trikk sisuloomise juures. Olen 10 aastat blogimisega tegelenud ja siin on mõned soovitused, mida ise ka rakendan või soovin rakendada. Igaühel...
Read More

10 küsimust, mida enda kui brändi strateegiat luues küsida

Kas tundub, et ise tead, miks keegi peaks sinult teenust ostma, kuid keeruline on seda klientidele selgeks teha? Kas tunned, et sinu oskused on unikaalsed ja vajalikud, kuid raske on seda CVs ja motivatsioonikirjas väljendada? Kas sul on vahel raske valida õigeid sotsiaalmeedia kanaleid eneseturunduseks või seada laiemaid eesmärke? Järgnevalt mõned küsimused, mis toetavad enda...
Read More

Juhi isik, persoonibränd ja juhtimiskvaliteet. Intervjuu Liisi Toomiga

Juhtimise kvaliteet on tugevalt seotud juhi kvaliteediga Juht loob oma ettevõtte kultuuri enda isiku järgi Mõned kuud tagasi kutsus juhtimiskvaliteediga tegelev Veiko Valkiainen mind oma taskuhäälingus “Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelis” persoonibrändi ja eneseturunduse tagamaadest rääkima ning kuidas see loob kvaliteedi ja tulemused ettevõttele ja sellega seotud isikutele. Minu poolt käsitletuna on persoonibrändi ning seda toetava eneseturunduse...
Read More

Kas alandlik juht saab olla edukas?

Alandlikkus ja juhtimine? Kuigi alandlikkust on läbi aegade defineeritud eri moodi, iseloomustab kõiki üks ühine joon: enese ja enda oskuste ning nõrkuste realistlik hindamine mingi tegevuse, soorituse (nt töö) kontekstis. Templeton (1997) on öelnud, et alandlikkus on progressi võti. Inimene, kellel on kujunenud taju alandlikkusest, ei oma enam ettekujutust iseendast maailma keskpunktina. Tema fookus on...
Read More

Mainekujunduse põhimõtted, mis toimivad ka digiajastul

Mis on mainekujundus? Digiajastu on meile toonud palju uusi vahendeid eneseesitluseks, eneseturunduseks ja info edastamiseks rohkematele ja globaalsemalt. Kuigi võib öelda, et digiajastul on oma kommunikatsiooni eripärad, millega tuleb arvestada, püsib mainekujundus oma põhimõtetega siiski sellisena nagu ta oli enne Facebooki tulekut. Mis siis on mainekujundus? Maine ja mainekujundus – prestiiž, reputatsioon, mulje. Auditooriumi hinnang...
Read More

Talendi teadlik arendamine ja toetava süsteemi kujundamine (sportlaste näitel)

Olen viimased paar aastat süvendatumalt hakanud tegelema soorituspsühholoogiaga, sportlaste psüühika treeninguga, uurinud talendi kujunemist, geeniuste “geneetikat” ja seda, mis siis tagab selle, et mõned justkui saavutaks rohkem ja on oma tulemustes ja töös tulemuslikumad, säravamad, väljapaistvamad, edukamad. On vaja vaid väga vähe uurida, et teada, et “talent” ei ole sünnipäraselt eriline inimene ja tegelikult pole...
Read More

Mida pead teadma kasutajakogemusest (UX) ja kuidas oma veebi sellest lähtuvalt luua/tellida?

Ettevõtjana ja oma teenusele, tootele turundust tehes või lihtsalt blogijana alustades oled kindlasti olnud olukorra ees, kus tuleb hakata veebilehte või blogi kujundama. Ettevõtjal on ju sada rolli. Kuidas seda teha, et klient aru saaks, mida sa pakud? Mida panna veebilehele, mida mitte (aga kõik on ju oluline?!). Lisaks veel veebikujunduse kohta infot otsides leiad...
Read More