• et
  • en

Karjääripuhkus ja tööle tagasi naasemine

Hiljuti nägin koolitusruumi seinal ülalolevat pilti. Mees istub palmi all, pea käte vahel, mures: “See jätab küll suure augu mu CV-sse” ehk siis tekib küsimus “Kuidas selgitada CV-s tekkinud auku?”. Minu karjäärinõustajast sõber rääkis kliendist, kes oli CV-s oma tööalase kogemuse all olnud aastase tühimiku “töökogemuseks” pannud “Karjääripuhkus”. Ta olevat saanud kutse tööintervjuule 100%-liselt kõikidest...
Read More

Selge kommunikatsioonijuhtimine

Selge kommunikatsioon – Ülesanne kommunikatsioonispetsialistidest superagentidele Kommunikatsioonijuhi roll on muutunud oluliliseks osaks igapäevases elus, nii suurtele ettevõtetele, start-upidele, ettevõtjatele ja oma valdkonna ekspertidele. Nende, kommunikatsioonispetsialistide (ja sinu kui ettevõtja või eksperdi) rolliks on justkui tõlkimine. Sõnumite tõlkimine ja vahendamine alates sõnumi edastajale tema enda mõtete ja soovide taga olevat tegeliku sõnumi mõistmsiest, selle väljendamiseni nii,...
Read More

Detailse CV koostamise vajadus ja kuidas alustada

Detailne CV on sinu oskuste “varasalv” Juba aastaid-aastaid tagasi lõin endale CV, mida ise kutsun “Grand CV”ks. See on hästi detailne, kõiki minu õppimisi, täiendkoolitusi, töökogemusi, projekte, lisaoskusi koondav dokument. Seal on lisaks täpsetele kuupäevadele ka kirjeldused: mis olid tööülesanded ja milliseid eriprojekte, lisategevusi ja -oskusi tööl rakendasin. Lisaks info minu hobide ja sealsete saavutuste...
Read More

Neli sammu sisemise loovuse avastamiseks

Arvad, et sinus pole loovust? Sul ei tule inspiratsiooni? Sinu töö on selline, mis ei soodusta loovust? Pole võimalik! Hiljutisel Loovusfestivalil 2014 käies sai selgeks, et me kõik oleme loovad, näitlejatest, dirigentide, lauljate, eesti keele õpetajatest kliendihaldurite, parlamendisaadikuteni välja. Selleks, et oma loovust aga avastada ja väljendada, on neli olulist sammu: Neli sammu sisemise loovuse...
Read More

Kolm põhjust enda portfoolio loomiseks

Hiljuti viisin läbi portfoolio tarbeks moetoodete pildistamise. Portfoolio eesmärk oli näidata lisaks tehnilisele oskusele ka ideoloogiat, miks riideesemed olid tehtud (sellest veel täna rääkida ei saa). Nende võtete ajal, mida on nüüd juba kolm olnud, mõistsin, kui oluline oli minu varasem kogemus modellikoolis ning see, et olen lapsepõlves veetnud tunde fotostuudios ja ka pulmades, jälgimas,...
Read More

Mis on ja kuidas kasutada sisuturundust?

Ühel päeval lõunatasin sõbrannaga, kes omab väikest ettevõtet, omamoodi start-up-i. Tema olulisim ülesanne oli saada blogi ja sotsiaalmeedia järgijaid, kellele edastada infot erinevate brändide toodete kohta. Et saada neid brände enda tooteid arvustamiseks andma, oli vaja tõestada, et järgijaskond on piisavalt suur ja relevantne. Alles turule tulijale, kellel puudub igasugune kontaktibaas, on sellise jälgijaskonna tekitamine...
Read More

Töö ja eraelu tasakaal tagab rahulolu

Mis on sinu jaoks oluline? Aastaid tagasi rääkis minu hea sõber, et ükskõik, mis seis ta elus on, on üks asi kindel: iga teisipäeva ja neljapäeva õhtu läheb ta poistega korvpalli mängima. Mina olin sel ajal oma karjääri alguses, 100% tööl, 100% kõrgkoolis, 100% vabatahtlikku tööd mittetulundusühingu juhina. 10% eraelu, kui üldse. See mõte, et...
Read More

LinkedIn – CV ja tööalaste kontaktide võrgustik

LinkedIn – äri- ja tööalaste kontaktide võrgustik Minu esimene kokkupuude LinkedIn-iga oli aastal 2005 (LinkedIn on asutatud 2002. aastal), kui kuulsin sellest kui võrgustikuloomise vahendist töö ja äripartnerite leidmiseks Soome IT-projektide projektijuhilt. Aegaselt, kuid kindlalt on LinkedIn saamas populaarsust ka Eestis. Maailmas on 300 000 000 + LinkedIn-i registreeritud kasutajat, nende hulgas kõik Fortune 500...
Read More

10 militaarse strateegia reeglit, mida kasutada oma ettevõttes

“Elu ei ole probleem, mida peab lahendama, ega mäng, mida peab võitma.” – Tim Ferris Ma ei pea ei karjääri planeerimist, organisatsiooni strateegia loomist ega muud eesmärkidega tegutsemist kui olukorda, kus võit on olulisem kui tegevus ja selle väärtused ise. Võit võidu pärast, nagu ka ettevõtte loomine, mille eesmärk on ainult kiire raha tekitamine, ei...
Read More