Julge unistada

Julge unistada Suured unistused, meie kauged visioonid ning oskus mõelda välja võimalikke ideaalseid tulevikustsenaariume on kütus, mis paneb meid liikuma. Mulle tundub, et mdia suurem on unistus, seda kergem on selleni jõuda või vähemalt teel olles nautida uusi kogemusi, mille peale ei osanud tullagi. Mida suurem on unistus, seda rohkem on ka erinevaid teid selleni...
Loe edasi

Lean Startup: Kuidas luua toimiv ja kasumlik ettevõte, mida on tegelikult ka vaja?

Kuidas vähendada inimpotentsiaali raiskamist ning luua ettevõtteid, mis on jätkusuutlikud? Olen olnud ettevõtlusmaailmas alates 2010st aastast. Sealhulgas töötanud ühes kiiresti arenevas IT-ettevõttes ning näinud startup-maailma esiletõusu Eestis. Olles olnud kogu elu ettevõtlik, olen jälginud ja pannud tähele, kuidas ettevõtlust riikide poolt kõvasti propageeritakse, et vähendada töötust. Olen näinud, kuidas uued ettevõtjad, eksperdid, kes alustavad tootmisega...
Loe edasi

Ettevõtja ja miljardäri Mark Cubani mõtted ettevõtlusest, töö tegemisest ja unistustest

Mark Cubani, ettevõtja ja miljardäri õpetused ettevõtjatele Ma armastan Mark Cubanit. Kui sa oled mu blogi jälginud, siis tead, et olen suur Shark Tanki fänn (loe, kuidas teha head pitchi investorile) ja seal ma Mark Cubaniga “kohtusingi”. Kõikidest investoritest on tema minu lemmik. Miks? Sest ta on kõige maalähedasem (samas kõige rikkam), ta on ühelt...
Loe edasi

Kuidas teha liftikõne ehk pitchi investorile (koostööpartnerile, kliendile). Nõuanded Shark Tankist

Shark Tank – saade, kus ettevõtjad küsivad investeeringuid Olen vaadanud 2 hooaega Shark Tanki. See on Ameerika saade, kus viis investorit kuulavad erinevate ettevõtjate liftikõnesid ja otsustavad, kas ja mis tingimustel investeerivad nende toodetesse, ettevõttesse (pane Youtube-i otsingusse Shark Tank ja saad täpse vastuse). Muuhulgas kuuleb palju häid nõuandeid ja arutelusid ettevõtluse, investeerimise ja muude sellega...
Loe edasi

Lihtne persoonibrändi plaan 2017. aastaks. Lisatud VIDEO!

Aasta on juba mõnda aega käinud ja ilmselt on tekkinud ka selgus, milliseks see kujunema hakkab. Kui sa aasta lõpul ei jõudnud selleks aastaks oma isiklikku või oma ettevõtte brändingu ja turundusplaani teha või tegid selle liiga idealistliku, põhjaliku ja suure, siis usun, et just nüüd on hea aeg alustada reaalselt teostava plaani koostamisega. Veel...
Loe edasi

Persoonibränd ja selle kasutamine karjäärinõustamises

Psühholoogiaõpingute käigus läbisin lõpuks ka sissejuhatuse karjäärinõustamisse. Olles ammu juba Eesti Karjäärinõustajate Ühingu liige ja pakkunud ka karjäärinõustamist teenusena klientidele, oli huvitav panna oma praktika ja teooria kokku. Õppida oli päris palju, sai täpsemaid tehnikaid ja olulisi müüte, mida arvestada järgmine kord kliendi karjääri nõustamisel. Minu fookus on suuremas jaos siiski karjääriplaneerimise strateegia poolel ja...
Loe edasi

Tehtud aastal 2017

Soovin täna jagada sinuga kahte mõtet, millega astun 2017. aastasse. Täna on 2017. aasta esimene puhas leht. 364 puhast lehte on tulemas. Millega need päevad täidetud saavad, näed aasta lõpul. Selleks aastaks otsustasin, et ei tee uusaastalubadusi ega kindlaid numbrilisi eesmärke. Seadsin hoopis enda elamise juhtnöörid, mis aitavad valikuid teha (tööalaselt, ajakasutus). ET otsus meelest...
Loe edasi

10 pühadelaua vestluse starterit

Juba on alanud hooaeg, kus saame kokku kolleegide, sõprade ja perega, et tähistada jõulupühi ja aastavahetust. Selle juurde käib enamasti suurem ja üsna pikalt kestev lõuna-või õhtusöök. Vestluse vürtsitamiseks ning oma vestluskaaslase kohta rohkem teadasaamiseks, pakun sulle välja hulga häid küsimusi. Need vestluse starterid ei jäta kindlasti kedagi külmaks ning pakuvad suurepärastele roogadele lisaks suurepärast...
Loe edasi

Juht on alati (enda) brändijuht.

Kuidas mitte jääda kõige paremini hoitud saladuseks! Iga ettevõtte asutaja ja juht on oma ettevõttes esimene brändi kujundaja. Tema juhtimisstiili, otsuste ja oma ettevõtte esindamisest kujuneb arusaam ettevõtte väärtustest, kultuurist ja sisust nii töötajatele kui klientidel. Nii juhil kui ettevõtjal, kes pakub oma toodet ja teenust on suurim turunduskohustus ja tema isikul suurim mõjuvõim kujundada...
Loe edasi

Persoonibrändi kolm tähtsat kontseptsiooni

Võti eduka persoonibrändi kujundamiseks Enda maine kujundamine (sellel kujuneda laskmine) ei ole puhtalt turundusstrateegias, Facebooki postitustes ja reklaamimises. Isegi enne töö tegemist – sinu kui persoonibrändi olulisema turundusvahendi – on kolm kontseptsiooni, millele tuleb mõelda ja mida järgida, kui soovid oma nišis silma paista. Mis need on? 1. Selgus sinule omase ja unikaalse brändilubaduse osas....
Loe edasi