• et
  • en

Mainekujunduse põhimõtted, mis toimivad ka digiajastul

Mis on mainekujundus? Digiajastu on meile toonud palju uusi vahendeid eneseesitluseks, eneseturunduseks ja info edastamiseks rohkematele ja globaalsemalt. Kuigi võib öelda, et digiajastul on oma kommunikatsiooni eripärad, millega tuleb arvestada, püsib mainekujundus oma põhimõtetega siiski sellisena nagu ta oli enne Facebooki tulekut. Mis siis on mainekujundus? Maine ja mainekujundus – prestiiž, reputatsioon, mulje. Auditooriumi hinnang...
Read More

Talendi teadlik arendamine ja toetava süsteemi kujundamine (sportlaste näitel)

Olen viimased paar aastat süvendatumalt hakanud tegelema soorituspsühholoogiaga, sportlaste psüühika treeninguga, uurinud talendi kujunemist, geeniuste “geneetikat” ja seda, mis siis tagab selle, et mõned justkui saavutaks rohkem ja on oma tulemustes ja töös tulemuslikumad, säravamad, väljapaistvamad, edukamad. On vaja vaid väga vähe uurida, et teada, et “talent” ei ole sünnipäraselt eriline inimene ja tegelikult pole...
Read More

Mida pead teadma kasutajakogemusest (UX) ja kuidas oma veebi sellest lähtuvalt luua/tellida?

Ettevõtjana ja oma teenusele, tootele turundust tehes või lihtsalt blogijana alustades oled kindlasti olnud olukorra ees, kus tuleb hakata veebilehte või blogi kujundama. Ettevõtjal on ju sada rolli. Kuidas seda teha, et klient aru saaks, mida sa pakud? Mida panna veebilehele, mida mitte (aga kõik on ju oluline?!). Lisaks veel veebikujunduse kohta infot otsides leiad...
Read More

Talentest: Talendipank juhtidele ja spetsialistidele, kes soovivad olla võimalustele avatud

Kui enamus tööturul tegutsevatest inimestest tunnevad CV andmebaase ja tööportaale nagu CV Keskus ja CV online, siis talendipangad on jäänud pigem tahaplaanile. Seda ka kindlal põhjusel – talendipanka oodatakse pigem juhitasandil tegutsejaid, tippspetsialiste. Eestis on juba päris arvestatav arv talendipankasid, palju antud tasemel juhte ja spetsialiste leiavad tööd ka läbi headhuntingu. Persoonibränd on sellisel juhul...
Read More

Milline on profisportlasele omane käitumine? Uuring spordiga seotud inimestele

Olen tegemas psühholoogia õppekavas oma viimast uuringut ja valik jäi sportlastele ja eneseesitlusele. Kui sa oled spordiga seotud: treenerina sportlasena (tipp-, harrastussportlane, aktiivne jälgija) rahastaja/sponsor ajakirjanik spordiorganisatsiooni esindaja. … siis palun võta veidi aega, et küsimustikule vastata või jagada seda kellegagi, kes on spordiga seotud. Tänan ette! Liisi Toom Loading…

Kes on youtuber ehk juutuber ja 7 põhjust, miks youtuberiks hakata

Juutuberid. Kes nad on? Ühel päeval, kui minu 10. aastane vennatütar mul külas oli, rääkisime, kelleks ta tahab saada ja mis talle meeldib teha. Kiirelt jõudsime selleni, et ta näitas mulle Maria Rannavälja ja paljude teiste Eesti juutuuberite kanaleid ja rääkis, mis talle nende juures meeldib JA, et ta sooviks ise ka üks päev oma...
Read More

Kellele LinkedIn siiski vajalik on?

Persoonibrändi koolitustel räägin osalejatel eneseturundusvahenditest, sealhulgas LinkedInist. Kui ma küsin, kellel on / kes kasutab LinkedIni, siis tavapärane vastus on, et 10% kasutab aktiivselt, 70%-il on konto küll olemas, kuid “lihtsalt kunagi mingil põhjusel loodud”, enamasti on profiil neil tühi, aegunud ja fookuseta. Maailmas, kus inimese kohta tehakse kohe Google otsing, on LinkedIn üks hea ja...
Read More

Tead, aga ei tegutse. Miks? (Mis on enesetakistus ja miks me seda teeme)

Tead, aga ei tegutse. Miks? Olen tihti kuulnud enda ja teiste enesearenguga seotud koolitustel käijatelt, et „Oli huvitav, sain midagi endale, aga ma tegelikult juba teadsin seda, oli kinnituseks“. Hakkasin selle üle mõtlema ja tabasid, et tihtipeale me käime ühest koolitusest teise, loeme raamat raamatu järel, otsime netist infot, kuid me EI PANE SEDA INFOT...
Read More

GoWorkABit tööampsud: Kui ei proovi, siis ei tea, mis töö meeldiks!

Mäletan oma esimesi tööintervjuusid, kus juht vaatas mu kolmelehelist CV-d ja imestas, et minu lühikese elu ja karjääri jooksul olen suutnud koguda väga palju erinevaid (töö)kogemusi. Selline mitmekülgne CV on saanud austuse just juhtidelt ja ettevõtetelt, kes väärtustavad inimese arengut, mitmekülgsust, oskust õppida ja valmisolekut muutuda ja kogeda. Tänapäeva töö- ja ettevõtlusmaailmas tuleb iga uus...
Read More