Lihtne persoonibrändi plaan 2017. aastaks. Lisatud VIDEO!

Aasta on juba mõnda aega käinud ja ilmselt on tekkinud ka selgus, milliseks see kujunema hakkab. Kui sa aasta lõpul ei jõudnud selleks aastaks oma isiklikku või oma ettevõtte brändingu ja turundusplaani teha või tegid selle liiga idealistliku, põhjaliku ja suure, siis usun, et just nüüd on hea aeg alustada reaalselt teostava plaani koostamisega. Veel...
Loe edasi

Persoonibränd ja selle kasutamine karjäärinõustamises

Psühholoogiaõpingute käigus läbisin lõpuks ka sissejuhatuse karjäärinõustamisse. Olles ammu juba Eesti Karjäärinõustajate Ühingu liige ja pakkunud ka karjäärinõustamist teenusena klientidele, oli huvitav panna oma praktika ja teooria kokku. Õppida oli päris palju, sai täpsemaid tehnikaid ja olulisi müüte, mida arvestada järgmine kord kliendi karjääri nõustamisel. Minu fookus on suuremas jaos siiski karjääriplaneerimise strateegia poolel ja...
Loe edasi

Tehtud aastal 2017

Soovin täna jagada sinuga kahte mõtet, millega astun 2017. aastasse. Täna on 2017. aasta esimene puhas leht. 364 puhast lehte on tulemas. Millega need päevad täidetud saavad, näed aasta lõpul. Selleks aastaks otsustasin, et ei tee uusaastalubadusi ega kindlaid numbrilisi eesmärke. Seadsin hoopis enda elamise juhtnöörid, mis aitavad valikuid teha (tööalaselt, ajakasutus). ET otsus meelest...
Loe edasi

10 pühadelaua vestluse starterit

Juba on alanud hooaeg, kus saame kokku kolleegide, sõprade ja perega, et tähistada jõulupühi ja aastavahetust. Selle juurde käib enamasti suurem ja üsna pikalt kestev lõuna-või õhtusöök. Vestluse vürtsitamiseks ning oma vestluskaaslase kohta rohkem teadasaamiseks, pakun sulle välja hulga häid küsimusi. Need vestluse starterid ei jäta kindlasti kedagi külmaks ning pakuvad suurepärastele roogadele lisaks suurepärast...
Loe edasi

Juht on alati (enda) brändijuht.

Kuidas mitte jääda kõige paremini hoitud saladuseks! Iga ettevõtte asutaja ja juht on oma ettevõttes esimene brändi kujundaja. Tema juhtimisstiili, otsuste ja oma ettevõtte esindamisest kujuneb arusaam ettevõtte väärtustest, kultuurist ja sisust nii töötajatele kui klientidel. Nii juhil kui ettevõtjal, kes pakub oma toodet ja teenust on suurim turunduskohustus ja tema isikul suurim mõjuvõim kujundada...
Loe edasi

Persoonibrändi kolm tähtsat kontseptsiooni

Võti eduka persoonibrändi kujundamiseks Enda maine kujundamine (sellel kujuneda laskmine) ei ole puhtalt turundusstrateegias, Facebooki postitustes ja reklaamimises. Isegi enne töö tegemist – sinu kui persoonibrändi olulisema turundusvahendi – on kolm kontseptsiooni, millele tuleb mõelda ja mida järgida, kui soovid oma nišis silma paista. Mis need on? 1. Selgus sinule omase ja unikaalse brändilubaduse osas....
Loe edasi

Ma olen [pane oma valdkond] ekspert. Ja nüüd?

Me kulutame palju aega, et omandada teadmisi ja oskusi oma alal. Lisaks õnnestumised ja läbikukkumised, mis annavad meile kogemusi, millest oma tööd veel paremaks teha ja pakkuda paremat teenust klientidele. Ja nüüd, kui sul on 20 aastat kogemust ühes töökohas, kui oled saanud kätte oma kutsetunnistuse või treeneri sertifikaadid – kus on need kliendid ja suured...
Loe edasi

Paid tüdrukud äris edu ei saavuta. 5 käitumismalli murdjat naistele.

Kui juba mitu korda kuulen vestluse käigus, et “aga see raamat ütleb, et …”, “tead, seal raamatus ta just soovitab”, jne, siis ilmselt on midagi selles raamatus, millest õppida. Kuulsin mitmest grupist ja ühelt healt sõbrannalt, kelle arvamust hindan, et Lois P. Frankeli “Nice girls don’t get corner office” on raamat, mida peaks lugema. Olles ise skeptiline...
Loe edasi

Isiksuseomaduste järgi töö rahulolu ennustamine

Kooliaeg on taas käes ja soovin siinkohal jagada veel eelmise aasta ühte kodutööd, mis järjest läheneb minu plaanile viia kokku persoonibränd, kommunikatsioon, töö oitsimine, identiteet ja psühholoogia. Allolev analüüs on loengu “Individuaalsed erinevused” grupitöö “Mida inimesega elus juhtuvat saab isiksuseomaduste põhjal üsna hästi ennustada?” minu osa. Panen ta siia koopiana, seega on veidi akadeemiline. Mida...
Loe edasi

Tartu Ettevõtlusnädal 2016 seminarid isiklikust brändigust, turundusest ja teenuse pakkumisest kui enda tööelu juhtimisest

Seminar „(Loov)isiku bränding ja turundus“ Toimumisaeg: 04.10.2016, kell: 12:00 – 13:30 Koht: Atlantise konverentsikeskus, suur saal (Narva mnt 2, Tartu) Registreerumine: Registreeri siin. Tartu LV ettevõtluse osakond, tel. 736 1192, e-post: evo@raad.tartu.ee Üritus on tasuta Kirjeldus: Millised eripärad on (loov)isiku brändimisel ja turundusel tänapäeval? Millal lasta enda mainel kujuneda ja millal aidata teadliku tegevusega kaasa?...
Loe edasi