Plaanid oma kodulehte? Õppetunnid kodulehe kujundamisest PiNA näitel
Kodulehe puhul ei ole küsimus vaid selles, mis info leidub lehel, vaid ka see, kas ja kuidas külastaja selle infoni jõuab. Veebileht, et kaasas käia ajaga ja tegevusvaldkonna arengutega Mõni aeg tagasi aitas PBA agentuur PiNA organisatsioonil üles ehitada oma uut kodulehte. Esiteks oli nende vana leht tehniliselt ajale jalgu jäänud. Teiseks oli organisatsiooni tegevusvaldkond... Read More
Soovitusi suviste tegemiste kõrvale
Suvele minnakse vastu ootusega puhata, saada energiat, lasta aasta esimesel poolel toimunul settida ning valmistuda vaimselt ja füüsiliselt sügiseks. Persoonibrändi Agentuuri tegijaid hoiavad kevadel toimunud uuendused (rohkem töötajaid, uued teenused, uus veebileht) tegusana ka suvel. Seda kontorivabalt ja reisides küll Eesti ja Prantsusmaal. Alljärgnevalt jagan sinuga blogipostitusi ja mõtteid, mis aitaksid sul oma ettevõtte, vabakutselise... Read More
Selged eesmärgid tagavad parema tulemuse turunduses
Õigest eesmärgist lähtuv eneseturundus toob saalid täis õigeid inimesi. Hea eneseturundus vale eesmärgiga, aga võib tuua saali täis valesid inimesi. Segane turundus aga jätab saalid tühjaks. Eneseturundus ja eesmärgid Kui oleme klienti nõustamas, turundusmaterjale, olgu see CV, logo või blogi loomas, siis esimene küsimus on eesmärgi kohta – MIKS seda vaja on. Teine on kellele... Read More
Portfoolio – viis, kuidas esitada oma oskusi
Kui oled tööle kandideerimas, otsimas koostööpartnereid või soovid tutvustada oma ettevõtet ja oskusi võimalikule kliendile, tuleb abiks, kui sul on ette näidata esinduslik portfoolio. Hea portfoolio annab üheaegselt ülevaate sinu/ettevõtte kogemustest ja võimetest ning tutvustab laiemaid väärtusi, mida oma tööga väljendad, viisi, kuidas oma tööd teed. Lühidalt: portfoolio aitab teistel otsustada, kas nad soovivad sinuga koostööd teha, sind... Read More
Soovin hakata blogima. Kust alustada?
“Olen Mari ja soovin hakata blogi pidama. Soovin kirjutada [treeningutest, koolitustest, õpetada – lisa siia mõni oma soov], et oma valdkonda lahti selgitada, teisi aidata ja uusi kliente/koostööprojekte leida. Soovin, et aitaksid mul mõista, millega peaksin blogi tehes arvestama (turvalisus, aeg, raha, kujundus, kust alustada, millist lehte valida” Nii pöörduvad tihtipeale kliendid, kes on oma... Read More
Visuaalne identiteet on kvaliteedikompass kliendile ja ettevõtjale endale
Visuaalne identiteet loob äratundmisefekti ja samastumistunde Identiteet on väga mitmekülgne mõiste, tähistades nii poliitilist vahendit kui üksikisiku enesetunnetust. Samamoodi on igal ettevõttel oma identiteet, mis esindab töötajate väärtusi ja eesmärke, mida siis igapäevase töö ja teenuste kaudu saavutada proovitakse. Olgu identiteedi määrajaks välised osapooled või selle kujundajaks persoon ise, igal juhul on oluline, et tekiks... Read More
Miks peaksid (jah, sina!) oskama oma karjääri planeerida?
Karjääriplaneerimisoskamatus takistab sind tegemast õigeid valikuid Kas sa leiad, et sul pole “karjääri”. Või et sul puudub juurdepääs karjäärinõustamisele, mis aitaks teha otsuseid oma elu ja tööelu paremaks korraldamiseks ning näha võimalusi teha tööd, mis pakub neile endile rahuldust? Ja seda oma tingimustel. Oskus teha igapäevaseid valikuid – õppimises, eraelus, tööelus, juhtimises on see, mis on määrav rahuldustpakkuva... Read More
Liisi Toom: Kuidas teistest eristuda ja luua endast persoonibränd?
Liisi Toom on Tartu ülikoolis lõpetanud kommunikatsioonijuhtimise magistriõppe (2012) ja aitab nüüd esitleda eraisikute, ettevõtete ja juhtide persoonibrände. Liisi on persoonibrändi kui inimese oskuste, huvide ja isikliku stiili leidmise ja ühendamise ning professionaalse tegevuse edukuse aluse eestkõneleja, koolitaja ja nõustaja. Selle elluviimiseks on asutatud Persoonibrändi Agentuur, mis on ainuke persoonibrändi terviklahenduse pakkuja Eestis.Ta on töötanud... Read More
4 viga, mida CV-d kirjutades tehakse
Miks mind tööintervjuule ei kutsuta? Minuni pöörduvad spetsialistid, kel on väga head oskused, kuid nad ei ole vaatamata hoolega valitud tööpakkumistele siiski intervjuule saanud. Vaade nende CV-le, motivatsioonikirjale ja töökuulutustele koos vestlusega annab üsna ruttu aimu, miks see nii on olnud. Tihti peale ei ole olnud tegemist sellega, et inimene ei sobiks tööle, vaid paraku... Read More
Õnne manifest
Persoonibrändiga tegelemine tähendab, et sa tegutsed teadlikult valdkonnas, kus sul on head oskused ja mille vastu sul on sügav huvi, päädides elustiiliga, mis teeb sind õnnelikuks. Tiina Jõgeda, kolumnist, kelle raamatu “Õnne valem” ma just lõpetasin (ja soovitan kõigil lugeda, üks peatükk päevas) kirjutab oma kolumnis teadlaste poolt avastatud õnne valemi: H=S+C+V. Õnn (H, ingl. k happyness)... Read More