• et
  • en

Hoog sisse: 4 soovitust ettevõtlikuks ja tasakaalukaks sügiseks

Sügis on suurepärane aeg. Lisaks minu sünnipäevale on see aeg, kus kõik muutub värviliseks ja inimesed on tegusad. Olles ise suurema osa ajast väga aktiivne, meeldib mulle see aeg, kuna rahvas on vastuvõtlikum, avatum ja tänu suvepuhkusele ka naeratavam ja rõõmsam. Mõeldakse enesearengule (kooli minek) ja tööalastele eesmärkidele. Kogu selle melu juures on aga oht,...
Read More

Laura Vesiloik blogimisest: Käi oma südame järgi

Suvekuudel võttis blogija Laura Vesiloik ette oma blogi uuendamise, paludes selleks abi Persoonibrändi Agentuuri tiimilt. Selge visiooniga ja kindla eesmärgiga oma lugejatele ja partneritele kvaliteetsemat ja selgemat veebileht-blogi pakkuda, oli meil, kujundajal ja veebitegijal lihtne tema soovi täita. Nii saigi augustis värskenduskuuri tema blogi “Kõik on mööduv, nautige hetke”, tõstsime endise vanalt Blogspoti blogilt selgemale ja lihtsamale...
Read More

Iseenda juht saab olla nii eraettevõtjana kui ka palgatöötajana

Mida tähendab iseenda juhiks olemine? Pea iga tööle kandideerijaga, kes soovib mult tagasisidet oma CV-le ja motivatsioonikirjale tuleb esile küsimus: Miks sa sinna üldse soovid tööle minna? Kas see tööandja valib sinu või valid sina tööandja? Mina eelistan viimast ise valida ja võin julgelt öelda, et selline tegevus, oma valikute ise tegemine ja selle järgi töö, kliendi...
Read More

Kes aitab sul oma talenti müüa ja ettevõtet turundada?

“Inimestel ei tule enda talendi müümine hästi välja, mistõttu on agentide ja mänedžeride kaasamine ülioluline” on Marit Hohtokari, kes tegutseb Soome Loovisikute Agentide ja Mänedžeride Ühingus. Tema arvamus pole midagi uut, seda kurdavad paljud spetsialistid ja eksperdid, loovisikud, ettevõtjad, kes peavad oma oskusi pakkuma kliendile, tööandjale, saama tähelepanu meedialt või koostööpartneritelt. Järjest rohkem ettevõtteid saab...
Read More

Kuidas saada maailma parimaks müügimeheks? Ühe raamatu esimese peatüki arvustus

Raamat “Maailma parim müügimees” (inglise keeles: “The Greatest Salesman in the World”) Jah, sa lugesid õigesti – jagan oma arvamust Og Mandino raamatu “The Greatest Salesman in the World ” esimese peatüki ehk “scroll”i ehk rulli kohta. Tegemist on väga unikaalse raamatuga, mida tuleb autori sõnade kohaselt lugeda ühe peatüki haaval ja seda peatükki tuleb...
Read More

Plaanid oma kodulehte? Õppetunnid kodulehe kujundamisest PiNA näitel

Kodulehe puhul ei ole küsimus vaid selles, mis info leidub lehel, vaid ka see, kas ja kuidas külastaja selle infoni jõuab. Veebileht, et kaasas käia ajaga ja tegevusvaldkonna arengutega Mõni aeg tagasi aitas PBA agentuur PiNA organisatsioonil üles ehitada oma uut kodulehte. Esiteks oli nende vana leht tehniliselt ajale jalgu jäänud. Teiseks oli organisatsiooni tegevusvaldkond...
Read More

Soovitusi suviste tegemiste kõrvale

Suvele minnakse vastu ootusega puhata, saada energiat, lasta aasta esimesel poolel toimunul settida ning valmistuda vaimselt ja füüsiliselt sügiseks. Persoonibrändi Agentuuri tegijaid hoiavad kevadel toimunud uuendused (rohkem töötajaid, uued teenused, uus veebileht) tegusana ka suvel. Seda kontorivabalt ja reisides küll Eesti ja Prantsusmaal. Alljärgnevalt jagan sinuga blogipostitusi ja mõtteid, mis aitaksid sul oma ettevõtte, vabakutselise...
Read More

Selged eesmärgid tagavad parema tulemuse turunduses

Õigest eesmärgist lähtuv eneseturundus toob saalid täis õigeid inimesi. Hea eneseturundus vale eesmärgiga, aga võib tuua saali täis valesid inimesi. Segane turundus aga jätab saalid tühjaks. Eneseturundus ja eesmärgid Kui oleme klienti nõustamas, turundusmaterjale, olgu see CV, logo või blogi loomas, siis esimene küsimus on eesmärgi kohta – MIKS seda vaja on. Teine on kellele...
Read More

Portfoolio – viis, kuidas esitada oma oskusi

Kui oled tööle kandideerimas, otsimas koostööpartnereid või soovid tutvustada oma ettevõtet ja oskusi võimalikule kliendile, tuleb abiks, kui sul on ette näidata esinduslik portfoolio. Hea portfoolio annab üheaegselt ülevaate sinu/ettevõtte kogemustest ja võimetest ning tutvustab laiemaid väärtusi, mida oma tööga väljendad, viisi, kuidas oma tööd teed. Lühidalt: portfoolio aitab teistel otsustada, kas nad soovivad sinuga koostööd teha, sind...
Read More

Soovin hakata blogima. Kust alustada?

“Olen Mari ja soovin hakata blogi pidama. Soovin kirjutada [treeningutest, koolitustest, õpetada – lisa siia mõni oma soov], et oma valdkonda lahti selgitada, teisi aidata ja uusi kliente/koostööprojekte leida. Soovin, et aitaksid mul mõista, millega peaksin blogi tehes arvestama (turvalisus, aeg, raha, kujundus, kust alustada, millist lehte valida” Nii pöörduvad tihtipeale kliendid, kes on oma...
Read More