• et
  • en

Mis on ja kuidas kasutada sisuturundust?

Ühel päeval lõunatasin sõbrannaga, kes omab väikest ettevõtet, omamoodi start-up-i. Tema olulisim ülesanne oli saada blogi ja sotsiaalmeedia järgijaid, kellele edastada infot erinevate brändide toodete kohta. Et saada neid brände enda tooteid arvustamiseks andma, oli vaja tõestada, et järgijaskond on piisavalt suur ja relevantne. Alles turule tulijale, kellel puudub igasugune kontaktibaas, on sellise jälgijaskonna tekitamine...
Read More

Töö ja eraelu tasakaal tagab rahulolu

Mis on sinu jaoks oluline? Aastaid tagasi rääkis minu hea sõber, et ükskõik, mis seis ta elus on, on üks asi kindel: iga teisipäeva ja neljapäeva õhtu läheb ta poistega korvpalli mängima. Mina olin sel ajal oma karjääri alguses, 100% tööl, 100% kõrgkoolis, 100% vabatahtlikku tööd mittetulundusühingu juhina. 10% eraelu, kui üldse. See mõte, et...
Read More

LinkedIn – CV ja tööalaste kontaktide võrgustik

LinkedIn – äri- ja tööalaste kontaktide võrgustik Minu esimene kokkupuude LinkedIn-iga oli aastal 2005 (LinkedIn on asutatud 2002. aastal), kui kuulsin sellest kui võrgustikuloomise vahendist töö ja äripartnerite leidmiseks Soome IT-projektide projektijuhilt. Aegaselt, kuid kindlalt on LinkedIn saamas populaarsust ka Eestis. Maailmas on 300 000 000 + LinkedIn-i registreeritud kasutajat, nende hulgas kõik Fortune 500...
Read More

10 militaarse strateegia reeglit, mida kasutada oma ettevõttes

“Elu ei ole probleem, mida peab lahendama, ega mäng, mida peab võitma.” – Tim Ferris Ma ei pea ei karjääri planeerimist, organisatsiooni strateegia loomist ega muud eesmärkidega tegutsemist kui olukorda, kus võit on olulisem kui tegevus ja selle väärtused ise. Võit võidu pärast, nagu ka ettevõtte loomine, mille eesmärk on ainult kiire raha tekitamine, ei...
Read More

Karjääriplaneerimine, kui oled tipus

Karjääriplaneerimine kui oled “tipus” viitab sellele, et me peaksime mõtlema ja analüüsima oma töö-elu sel hetkel, kui kõik on korras, kui meil on töö, võimalused ja energiat tegutseda. “Tipus” jutumärkides, kuna tipp ei ole enam võrdväärne “juhtpositsiooniga” vaid võrdväärne sinu valikutega – kus sa soovid tööalaselt olla. Sellel teemal käisin ka ERR-i Vikerraadios 2014. aastal...
Read More

Miks ja kuidas kirjutada pressiteadet?

Ettevõtte kommunikatsioonijuhtimine on brändile pikema eluea planeerimine Iga ettevõte, suur või väike, alustav või juba aastaid tegelev, IT-startup või saapatehas peaks tundma huvi, et tema bränd koos selle lubaduse ja väärtustega on jõudnud organisatsioonist endast välja ja on loonud positiivse suhtumise ettevõtte brändi suhtes. Kommunikatsioonijuhtimine, pikaajalisem ja ettepoole vaatav strateegia brändi kommunikeerimiseks on siin äärmiselt...
Read More

Persoonibrändi kujundamine sotsiaalmeedia abil – näpunäited ettevõtjalt

Persoonibrändi näpunäited ettevõtjalt Mis on ja kuidas kujundada persoonibrändi, selle kohta on palju postitusi, raamatuid ja videosid persoonibrändi konsultantidelt. Minu jaoks huvitavamad ja sisukamad on raamatud ja lood, kus ettevõtja, eraisik, keegi, kes on leidnud oma valdkonna(d) ja seal teinud katsetusi, kukkunud läbi, õnnestunud ja näeb läbi selle valguse persoonibrändi kujunemise rolli oma karjääri kujundamisel,...
Read More

Edu saavutamine vs läbikukkumine?

Persoonibrändi loomise idee seisneb oma elu selliselt elamises, et saad tegeleda valdkonnas, mis sulle meeldib ja milles hea oled. Oma tee käimine nõuab julgust, riski ja kannatlikkust. Saab tunda ebaõnnestumisi, läbikukkumisi ja segadusi. Just need “negatiivsed” olukorrad võivad olla aga lahenduseks ja läbimurdeks, milleni ei jõuaks ilma otsuseta alustada. Mida tähendab ettevõtjaks olemine? See tähendab...
Read More

Krista Teearu: oma oskuste rakendamine ja viis sammu õige hinna määramiseni

Tänane postitus on teemal, mis puudutab kõiki ettevõtjaid, teenuse- ja tootepakkujaid. Krista Teearu, finantsblogija, kellel on aastatepikkune raamatupidamiskogemus, avaldas hiljuti eestikeelse (!) e-raamatu „Õige hind toob rohkem raha“, kus ta lihtsalt ja praktiliste näidetega selgitab, kuidas ettevõtja oma tootele või teenusele hinna peaks määrama. Kohtusin Kristaga selle suve alguses ning tema professionaalsus, kirglik suhtumine pilveteenustesse,...
Read More

Kui tunned oma oskusi, avardad oma karjäärivõimalusi

Valikuvõimalused elus ja karjääris tekivad oma oskuste nägemisest Eduka karjääriplaneerimise ning enda kui valdkonna spetsialisti esilemise aluseks on oma iseloomu, elustiili, unistuste ning eelkõige oskuste tundmine. Meie “unikaalsus” kujuneb tänu igaühe põnevatele oskuste kombinatsioonile, mis läbimõeldult ja selgelt esitletuna annavad konkurentsieelise nii tööle kandideerides kui ka oma teenuse või toote kliendile esitlemisel. Vaadates oma kogemusi...
Read More