• et
  • en

4 viga, mida CV-d kirjutades tehakse

Miks mind tööintervjuule ei kutsuta? Minuni pöörduvad spetsialistid, kel on väga head oskused, kuid nad ei ole vaatamata hoolega valitud tööpakkumistele siiski intervjuule saanud. Vaade nende CV-le, motivatsioonikirjale ja töökuulutustele koos vestlusega annab üsna ruttu aimu, miks see nii on olnud. Tihti peale ei ole olnud tegemist sellega, et inimene ei sobiks tööle, vaid paraku...
Read More

Õnne manifest

Persoonibrändiga tegelemine tähendab, et sa tegutsed teadlikult valdkonnas, kus sul on head oskused ja mille vastu sul on sügav huvi, päädides elustiiliga, mis teeb sind õnnelikuks. Tiina Jõgeda, kolumnist, kelle raamatu “Õnne valem” ma just lõpetasin (ja soovitan kõigil lugeda, üks peatükk päevas) kirjutab oma kolumnis teadlaste poolt avastatud õnne valemi: H=S+C+V. Õnn (H, ingl. k happyness)...
Read More

Liisi Toom: Persoonibränd on see, mida räägivad sinust teised

  Liiga vähesed tegelevad teadlikult oma professionaalse kuvandiga, ütleb persoonibrändi agentuuri asutaja Liisi Toom. – Intervjuu Eesti Päevalehes Inimesed on hakanud uskuma, et teadlikult karjääri planeerides, ise valikuid tehes ja visalt nendeni liikudes on võimalik oma elu kujundada, ütleb kommunikatsioonispetsialist Liisi Toom, kes juurutab Eestis persoonibrändi ehk isikukaubamärgi mõistet. Tema juurde tulevad inimesed, kes on...
Read More

Eneseesitlus: Kuidas sa tegelikult tööintervjuul kõlad?

Kuidas sa tegelikult tööintervjuul kõlad? Oled mõnikord mõelnud, kuidas sind tajutakse? Vestluses konverentsi kohvilaua taga, tööintervjuul, kliendikohtumisel? Kuigi sõnad on olulised, palju ütleb aga ka sinu ettevalmistus, CV-s kirjutatu ja muud väikesed detailid, millele sa ehk ise ei oskagi mõelda. Fast Company on teinud suurepärase videoklipi andmaks aimu, mida üks või teine sinu ütlus tööintervjuul...
Read More

Soovitud kliendi ja töö saamine on väga lihtne

Otsisin hiljuti ühe Agentuuri poolt korraldatavale sündmusele fotograafi. Sündmuseni oli 3 päeva ja mul oli hädasti vaja fotograafi, kes suudaks teha pilte, mis annavad mitte-osalejatele hea ülevaate, mis sündmusel toimus ja milline oli sündmusel olev “emotsioon”, “sisu”. Nüüd, ma ise usun kindlalt, et igal valdkonna spetsialistil on oma kindel nišš, midagi unikaalset, mis just temal...
Read More

Imago- ja tootefotode ning lookbooki roll brändingus

Persoonibrändi saava kujundada kõikide valdkondade esindajad. Olgem aga ausad, kõige lihtsam on oma oskusi, stiili ja unikaalsust teha nähtavaks disaineritel, kunstnikel, toodete loojatel. Ning eriti oluline on fotod, visuaalid moevaldkonnas, kus läbi loodud piltide püütakse jõuda ja mõjutada sihtgruppe uut moodi järgima, ostma uusi tooteid. Mind ennast on moevaldkond huvitanud juba mitu aastat. Mul on...
Read More

Uudised, mis panevad lugema

Mis teeb uudised loetavaks? Kui varasemalt piisas, et sinu uudis oli parimas asukohas, siis täna klikimaailmas ja uue generatsiooni kasvuga, asukoht enam ei mõjuta nii palju sinu uudise loetavust. Pressiteadete kirjutajad kasutavad neid ka oma sõnumi lihvimisel. Uued sotsiaalsest meedia arengutest lähtuvad kriteeriumid, mille Metroxpress Taanist välja on pakkunud, põhinevad “vanadel” uudiskriteeriumitel. Ilmselt oled nendega...
Read More

Video: Persoonibrändi audit aitab õppida end tundma ja siis olla nähtav teistele

Tee rahuldustpakkuva eneseteostuseni algab analüüsist “Terve karjäär” teemanädal on suunatud täiskasvanute – sinu ja minusuguste inimeste karjääris ühe päeva võtmiseks, et analüüsida ja saada inspiratsiooni, ideid ja oskusi oma elu ja tööalaste valikute tegemiseks. Lühidalt: oma rahludustpakkuva töö eest vastutuse endale võtmiseks ja selleks vajalike tööriistade saamiseks. Mul oli hea meel esineda pea 150 inimesele...
Read More

Reklaamiisa Ogilvy nõuanded müüva reklaami kohta, mida igaüks peaks tead

Reklaamiisa Ogilvy nõuanded müüva reklaami kohta, mida igaüks peaks teadma Oled sa suure ettevõtte turundusjuht, avaliku asutuse tegevjuht, ettevõtja või tööotsija, legendaarse reklaamiisa David Ogilvy (1911 – 1999) nõuanded on kasulikud kõigile, kes vastutavad toote müügi, uute töötajate värbamise või oma teenuste müügi eest. Otsides inspiratsiooni ja häid nõuandeid, et ise pidevalt arendada ja oma...
Read More

Persoonibrändi Agentuur aitab luua seost valdkonna ja inimese vahel

Persoonibrändi Agentuur aitab inimesi, kes soovivad ühendada oma soove ja oskusi. – Liisi Toom “Kui tal on soov olla nähtavam, leida konkreetne eristumispunkt enda valdkonnas või ta läheb ettevõtjaks ja tahab saada kliente. Et mis on siis see, mis neid teistest eristab. Ma aitan neil olla selgema sõnumiga, et see seos valdkonna ja inimese vahel...
Read More