Kuidas mitte oma isikubrändi kujundada

Tihti räägime sellest, mida teha, kuidas olla, milliseid samme astuda, et jätta teistele õige mulje endast. Kuigi üldiselt kommunikatsioonis välditakse negatiivseid sõnumeid (ütlemisi, mis sisaldavad eitust), siis vahepeal on oluline rõhutada seda, mis meile kasuks ei tule. William Arruda, REACH blogi pidaja on toonud välja järgmised kümme asja. Mida mitte oma isikubrändi kujundades teha  ...
Loe edasi

Mees, kelle kaubamärgiks on hääl

Persoonibrändiga arendamise keskmes on erilise omaduse, oskuse või niši leidmine. Midagi, millega särada, meelde jääda. Selleks eristumiseks võib näiteks olla isegi su hääl Millega Sina eristud? Hiljuti nägin ETV-st saadet “Kahekõne”, kus saate vestluspartneriks oli Toomas Lasmann. Kes??? Täpselt. Aga kui sa kuuleksid tema häält, saaksid aru küll, kellega tegemist on. Toomas Lasmann on telehääl...
Loe edasi

Kas hobi võib olla tööks?

Olen palju rääkinud sellest, et inimene peaks tegelema sellega, mis talle tõsiselt meeldib. Nii on inimene õnnelikum ja rikkam (nii vaimselt kui majanduslikult). Enamasti. Tihti kurdetakse vastu, et nii see elu ikka ei käi ja tuuakse näiteks, et (kümned) tuhanded inimesed Eestis on töötud ja et see on ainult üksikute ja kohustustevabade inimeste võimalus. Tegele...
Loe edasi

Persoonibränd – sinu edu tööriist

MEIE JÄLJED INTERNETIS. Pane oma nimi Google’i otsingusse ja vaata, mis välja tuleb. Just seda võib teha sinu võimalik tööandja või koostöö¬partner, enne kui otsustab sinuga kohtuda. Millised pildid ja andmed on sinust Facebookis? Millest kirjutad oma blogis? Või veel olulisem, mida räägivad sinust sinu sõbrad ja töö¬kaaslased? Endale teadvustamata tegeleme iga päev enda brändi...
Loe edasi