• et
  • en

Soovin hakata blogima. Kust alustada?

“Olen Mari ja soovin hakata blogi pidama. Soovin kirjutada [treeningutest, koolitustest, õpetada – lisa siia mõni oma soov], et oma valdkonda lahti selgitada, teisi aidata ja uusi kliente/koostööprojekte leida. Soovin, et aitaksid mul mõista, millega peaksin blogi tehes arvestama (turvalisus, aeg, raha, kujundus, kust alustada, millist lehte valida” Nii pöörduvad tihtipeale kliendid, kes on oma...
Read More

Miks peaksid (jah, sina!) oskama oma karjääri planeerida?

Karjääriplaneerimisoskamatus takistab sind tegemast õigeid valikuid Kas sa leiad, et sul pole “karjääri”. Või et sul puudub juurdepääs karjäärinõustamisele, mis aitaks teha otsuseid oma elu ja tööelu paremaks korraldamiseks ning näha võimalusi teha tööd, mis pakub neile endile rahuldust? Ja seda oma tingimustel. Oskus teha igapäevaseid valikuid – õppimises, eraelus, tööelus, juhtimises on see, mis on määrav rahuldustpakkuva...
Read More

Liisi Toom: Kuidas teistest eristuda ja luua endast persoonibränd?

Liisi Toom on Tartu ülikoolis lõpetanud kommunikatsioonijuhtimise magistriõppe (2012) ja aitab nüüd esitleda eraisikute, ettevõtete ja juhtide persoonibrände. Liisi on persoonibrändi kui inimese oskuste, huvide ja isikliku stiili leidmise ja ühendamise ning professionaalse tegevuse edukuse aluse eestkõneleja, koolitaja ja nõustaja. Selle elluviimiseks on asutatud Persoonibrändi Agentuur, mis on ainuke persoonibrändi terviklahenduse pakkuja Eestis.Ta on töötanud...
Read More

4 viga, mida CV-d kirjutades tehakse

Miks mind tööintervjuule ei kutsuta? Minuni pöörduvad spetsialistid, kel on väga head oskused, kuid nad ei ole vaatamata hoolega valitud tööpakkumistele siiski intervjuule saanud. Vaade nende CV-le, motivatsioonikirjale ja töökuulutustele koos vestlusega annab üsna ruttu aimu, miks see nii on olnud. Tihti peale ei ole olnud tegemist sellega, et inimene ei sobiks tööle, vaid paraku...
Read More

Õnne manifest

Persoonibrändiga tegelemine tähendab, et sa tegutsed teadlikult valdkonnas, kus sul on head oskused ja mille vastu sul on sügav huvi, päädides elustiiliga, mis teeb sind õnnelikuks. Tiina Jõgeda, kolumnist, kelle raamatu “Õnne valem” ma just lõpetasin (ja soovitan kõigil lugeda, üks peatükk päevas) kirjutab oma kolumnis teadlaste poolt avastatud õnne valemi: H=S+C+V. Õnn (H, ingl. k happyness)...
Read More

Liisi Toom: Persoonibränd on see, mida räägivad sinust teised

  Liiga vähesed tegelevad teadlikult oma professionaalse kuvandiga, ütleb persoonibrändi agentuuri asutaja Liisi Toom. – Intervjuu Eesti Päevalehes Inimesed on hakanud uskuma, et teadlikult karjääri planeerides, ise valikuid tehes ja visalt nendeni liikudes on võimalik oma elu kujundada, ütleb kommunikatsioonispetsialist Liisi Toom, kes juurutab Eestis persoonibrändi ehk isikukaubamärgi mõistet. Tema juurde tulevad inimesed, kes on...
Read More

Eneseesitlus: Kuidas sa tegelikult tööintervjuul kõlad?

Kuidas sa tegelikult tööintervjuul kõlad? Oled mõnikord mõelnud, kuidas sind tajutakse? Vestluses konverentsi kohvilaua taga, tööintervjuul, kliendikohtumisel? Kuigi sõnad on olulised, palju ütleb aga ka sinu ettevalmistus, CV-s kirjutatu ja muud väikesed detailid, millele sa ehk ise ei oskagi mõelda. Fast Company on teinud suurepärase videoklipi andmaks aimu, mida üks või teine sinu ütlus tööintervjuul...
Read More

Soovitud kliendi ja töö saamine on väga lihtne

Otsisin hiljuti ühe Agentuuri poolt korraldatavale sündmusele fotograafi. Sündmuseni oli 3 päeva ja mul oli hädasti vaja fotograafi, kes suudaks teha pilte, mis annavad mitte-osalejatele hea ülevaate, mis sündmusel toimus ja milline oli sündmusel olev “emotsioon”, “sisu”. Nüüd, ma ise usun kindlalt, et igal valdkonna spetsialistil on oma kindel nišš, midagi unikaalset, mis just temal...
Read More

Imago- ja tootefotode ning lookbooki roll brändingus

Persoonibrändi saava kujundada kõikide valdkondade esindajad. Olgem aga ausad, kõige lihtsam on oma oskusi, stiili ja unikaalsust teha nähtavaks disaineritel, kunstnikel, toodete loojatel. Ning eriti oluline on fotod, visuaalid moevaldkonnas, kus läbi loodud piltide püütakse jõuda ja mõjutada sihtgruppe uut moodi järgima, ostma uusi tooteid. Mind ennast on moevaldkond huvitanud juba mitu aastat. Mul on...
Read More