• et
  • en

Facebooki “Like” ja emotsioonide väljendamise emojid ning Paul Ekman

Näita oma emotsioone! Sotsiaalmeedia tulekuga on meil võimalik rohkem ja rohkem näidata oma poolehoidu ja vastumeelsust erinevate teemade, isikute, arvamuste suhtes. Facebook, kus suurem osa meie veebipõhisest tegevusest käib, võimaldas anda oma “hääl” ainult “Like” nuppu vajutades või seda mitte tehes. On ju ka mitte-laikimine oma arvamuse näitamine. Ilmselgelt aga ei saa kõike nii üheselt...
Read More

Inimeste võrdsus – milles see väljendub?

Taas üks uus essee minu psühholoogiaõpingutest. Eelmine oli Maris Laurist ja poliitilise rolli täitmisest. Seekordne inimeste võrdsusest. Mida sa teemast arvad? Minu esimene mõte seoses sõnaga tuli hoopis George Orwelli poolt öeldud lausena “Kõik loomad on võrdsed, aga mõned loomad on teistest võrdsemad.” Hakkamata lahkama tema tagamõtet, tuleb tunnistada, et võrdsuse küsimus on tänapäeva meedias,...
Read More

Ta ostab minu toodet, ta ei osta minu toodet. Kuidas tekib armastus brändi vastu?

Iga toote- ja teenusepakkuja soovib, et tema sihtgrupp tema pakutut armastaks   Sa oled palju vaeva näinud, panustad oma aja, mõtetega, füüsilise tööga, et sinu toode oleks suurepärane ja teenus vajalik. Eriti, kui oled veel väikeettevõtja, siis klientide emotsionaalne seotus on eriti oluline, et tagada toote jätkusuutlikkus. Brändi kujundamine selleks ongi loodud. Olgu see väikse...
Read More

Asukohavaba äri: mainekujunduse nõustaja töö ja elu

Möödunud aasta uuris Pilvebüroo portaal minult asukohavaba äri kohta. Nüüd minu vastused ka siin blogis. 10 küsimust edukale mainekujunduse nõustajale MIS SEE ON: Milles sinu äri täpsemalt seisneb? Nõustan ja juhendan persoonibrändi ja kommunikatsioonijuhtimise teemadel – eraisikutel, spetsialistidel aitan teha tööalaseid valikuid ja koostada vajalikke kandideerimismaterjale (CV, portfoolio, eneseturundus), samuti nõustan ja juhendan vabakutselisi, ettevõtjaid, konkreetse...
Read More

Facebooki bänner ja firma visuaalse identiteedi hoidmine

Väga suurel osal vabakutselistest, aga ka valdkonna ekspertidel ja kõneisikutel (või avaliku huvi keskmes olevatel isikutel nagu Presidendi abikaasa …), ettevõtetest on oma Facebooki leht. Persoonibrändi Facebooki leiad näiteks siit. On suur tõenäosus, et ka need inimesed, kes oma tooteid või teenuseid põhitöö kõrvalt müüvad ja pakuvad, on teinud omale eraldi Facebooki lehe, isegi kui...
Read More

Poliitilise rolli täitmine Maris Lauri näitel

Alustasin septembris 2015 Tartu Ülikoolis psühholoogiaõpinguid. Muuhulgas tuleb erinevaid kodutöid teha, mida nagu ikka, ühendan oma igapäevase töö ja huvialaga – isikuturundus, persoonibränd ja ametialased valikud ja tegevused. Siin esimene kodutöö (loeng: Inimene ja ühiskond), mille valisin avaldada, kuna see on teema, mida ühelt poolt pole väga palju kajastanud – poliitiku roll ja brändimine, teisalt,...
Read More

2015. aasta kokkuvõte ettevõtluse, persoonibrändi ja turunduse blogipostitustes

2015. aasta praktilistes blogipostitustes Möödunud aasta postitusi vaadates, on näha persoonibrändi teemasse süvatsi minemist, praktilisi nõuandeid igaühele, kes alustab oma ettevõtte turundamisega ning julgustust ettevõtjaks ja ettevõtlikuks olemisel. Järgnevalt leiad 2015. aastal tehtud postitused, mis aitavad ka sul oma persoonibrändi kujundada ning ettevõtet ja iseennast seal teadlikumalt turundada. Ilma pikema jututa aga lugude juurde.   Prioriteetide...
Read More

Pühadesoovid koos kingitusega: Kuidas saada seda, mida tegelikult soovid?

Taas on käes pühad ja eesmärkide seadmise tipp-aeg – aastavahetus. On välja kujunenud, et oma pühade-soovidega koos annan mõne mõttetera või praktilise väljundi, mida saaksid kasutada enda analüüsimiseks või millegi planeerimiseks. Siin selle aasta mõtted, mis on inspireeritud minu headest coachingu-klientidest, kellelt olen tagasisidet saanud, et aja planeerimine ja asjade “ärategemine” on üks olulisemaid väljundeid,...
Read More

Kingi kasulikke teadmisi, silmapaistvat ilu ja unustamatuid elamusi

Pühad on praktiliselt käes, supermarketites algas müügiralli juba oktoobris. Ma ei ole suur jõulupühade pidaja, kodus on ainult üks jõuluehe ja palju küünlaid. Siiski, kinke teha ja saada mulle meeldib. Kõige rohkem meeldivad kingitused, kus on näha, et on mõeldud just kingisaaja soovidele. Sellel aastal soovin sinuga jagada kolme soovitust, mida oma pereliikmetele, kolleegidele, äripartneritele või...
Read More

Liisi Toom (Directoris): Persoonibrändi audit – esimene samm selle nimel, et luua kuulus kaubamärk iseendast

Järgnevalt jagan sinuga oma artiklit, mis avaldati ajakirjas Directoris 2015 mail. Persoonibrändi auditi I osa Millal sa viimati analüüsisid tõsiselt oma sobivust praegusele töökohale? Millal analüüsisid, kas sa ikka oled üks oma valdkonna parimaid, nagu klientidele lubatud? Millal sa viimati vastasid endale ausalt, kas oled ikka õigetele klientidele, partneritele ja tööandjatele nähtav? Kui ei, siis...
Read More