• et
  • en

Portfoolio Pinterestis teeb sinu oskused nähtavaks

Sotsiaalmeedia kanal Pinterest on hea vahend sinu oskuste, huvide, ekspervaldkonna ja tehtud tööde portfoolio loomiseks. Nii oled oma järgmisel tööle kandideerimisel edukam ning sul on lihtsam näidata kliendile oma oskusi ja ekspertiisi. Enese turundamisel on kõige olulisem reaalse töö tegemine. Uue kliendi poole pöördudes, töövestlusele minnes või enese kuvandi loomisel on hea, kui need tööd...
Read More

Igapäevane persoonibrändi kujundamine: keskendu tegudele

Persoonibränd kujuneb igapäevaste tegevustega Olen mitmelt poolt kuulnud kommentaare inimestelt, kes arvavad, et nad ei ole persoonibrändimises head kuna nad ei ole sotsiaalmeedias esindatud. Õnneks ei võrdu sotsiaalmeedias tegutsemine persoonibrändimisega. Sotsiaalmeedia vahendusel on võimalik loodud brändi levitada suuremale publikule ning kutsuda publikut osalema dialoogis. Edukas ja jätkusuutlik persoonibränd saab alguse ikka sinu igapäevastest valikutest, tehtud...
Read More

Karjäär mobiilirakenduste ajastul

Iganenud karjäärimudelid Karjääriplaneerimises oli pikka aega keskseks karjääriredeli mudel. See mudel näeb ette, et sinu karjäär on kui redelist üles ronimine, tasuks saavutatud eesmärk. Kui redelist ülesse ei saa, siis oled ebaõnnestunud. Seega jaguneski rahvas kaheks – need kes püüdlesid redeli tippu ja need, kes kohe alguses jäid “madalamatele” astmetele seisma. See mudel on üsna...
Read More

Networking ehk võrgustiku loomine

Ajal, mil on loodud palju tehnilisi vahendeid teineteisega kommunikeerumiseks vaatamata piiridele, keele ja ajale, kerkib üles küsimusi, kuidas siiski leida koostööpartnereid, kliente ja miks mitte ka huvitavaid vestluspartnereid ja sõpru. Paistab, et suured võimalused, edule suunatud töörabamine ja oma karjääri arendamine on tekitanud paljuski vastupidise reaktsiooni ning inimeste lähendamise asemel muutnud nad omaette „saareks“. Kevade...
Read More

Kuidas müüa nii, et müüa pole vaja?

Alustava ettevõtjana ja enese turundajana tuleb kasuks müügi saladuste tundmine, sest olgem ausad, kui ikka müüki ei toimu, siis tulu ei saa. Selleks oli hea võimalus Tartu Teaduspargis toimuv paaritunnine “Müügimehe kuldvara” Kaido Kubri juhendamisel. Minule oli Kaido nimi võõras, aga tehes väikse uuringu veebis, leiab, et noormees on tegelenud üsna paljude asjadega, keskseks aga...
Read More

Olla inimesena suurem, leida väärtust igaühes

Uue aasta saabudes oli kuulda palju lubadusi, üleskutseid tulevikuks ja tagasivaateid möödunule. Üks asi, mis oli läbiv erinevate riikide riigipeade uusaasta kõnedest sellel aastal, on inimese väärtus ja tööturu olukord. Eesti Vabariigi President sõnas, et “meie ühine mure on see, et tööpuudusest ei saaks karjäär ja üksijäetusest elulaad.” Minul on aga sama asja teise tahu...
Read More

Liftikõne – esimesed 20 sekundit enda esitlemiseks

Liftikõne – esimesed 20 sekundit enda esitlemiseks Kui sul oleks oma ettevõtte, toote või iseenda esitlemiseks aega ainult 20 sekundit, siis mida sa räägiks? Kuidas sa oma sõnumi edastaksid? Esimesed 20 sekundit on määravad ning vestluspartner teeb oma peas otsuse. Ta kas on huvitatud sinuga edasi vestlemisest või mitte. Kui pikk on 20 sekundit? Selle...
Read More

Kuidas mitte oma isikubrändi kujundada

Tihti räägime sellest, mida teha, kuidas olla, milliseid samme astuda, et jätta teistele õige mulje endast. Kuigi üldiselt kommunikatsioonis välditakse negatiivseid sõnumeid (ütlemisi, mis sisaldavad eitust), siis vahepeal on oluline rõhutada seda, mis meile kasuks ei tule. William Arruda, REACH blogi pidaja on toonud välja järgmised kümme asja. Mida mitte oma isikubrändi kujundades teha  ...
Read More

Mees, kelle kaubamärgiks on hääl

Persoonibrändiga arendamise keskmes on erilise omaduse, oskuse või niši leidmine. Midagi, millega särada, meelde jääda. Selleks eristumiseks võib näiteks olla isegi su hääl Millega Sina eristud? Hiljuti nägin ETV-st saadet “Kahekõne”, kus saate vestluspartneriks oli Toomas Lasmann. Kes??? Täpselt. Aga kui sa kuuleksid tema häält, saaksid aru küll, kellega tegemist on. Toomas Lasmann on telehääl...
Read More