• et
  • en

Advokaatide eneseesitlus veebiprofiilis. Mini-uuring

Tänapäeval on meie veebipõhised profiilid üheks olulsiemaks eneseesitlusvahendiks. Olgu see tekst LinkedInis, CV või veebi/blogis olev “Minust” leht. Sellest lähtuvalt võtsin ette 10 advokaadibüroo 10 advokaadi (ühe büroo kohta üks advokaat, enamasti vandeadvokaat) veebiprofiilid ja uurisin, mida advokaadid enda esitlemiseks kasutavad. Uurimise all olid: Aivar Pilv AB, Advokaadibüroo Lillo ja Lõhmus, Advokaadibüroo Tarmo Pilv ja Partnerid, Advokaadibüroo Tibar &...
Read More

Persoonibränding – Sinu isiklik teejuht maine kujundamisel

Paar kuud tagasi oli mul rõõm anda intervjuu uuele ajakirjale “Oled Sa…”, kus tunti huvi persoonibrändi, selle-alase nõustamise ja üldse laiemalt teema vastu. Teily Allas küsis küsimusi ja mina vastasin. Jagan ka sinuga. Tänapäeva tööelu on juba liikunud selles suunas, et mitte tööandja ei vali ainult inimest, vaid inimene valib tööandjat. Mida eneseteadlikumad on inimesed,...
Read More

11 sammu oma tööelu disainimiseks

Kas sinu arvates on võimalik ise ette ennustada, milline sinu töö ja elu saab olema kümne aasta pärast? Kas poleks see mitte hea? Minu kogemus on, et ennustamine, kui selline on võimatu, kuid tõenäosust tõsta on üsnagi lihtne. Selleks on aga vaja veidi ajugümnastikat teha ja seejärel panna ka käed külge. Võin käsi südamel öelda,...
Read More

Check-list: 10 küsimust sinu brändi kohta

Kui võimalus sulle praegu ette tuleks, kas teaksid, kuidas sellest kinni haarata? Kuidas veenda oma klienti või üldse – kas see klient on sinu jaoks õige? On sinu bränd, olgu see toode, teenus, mida pakud kliendile või oskus, mida pakud tööandjale, selge ja eristuv? Mitte sulle, sinu peas ja mõtetes vaid teistele, kellele sa sellest räägid?...
Read More

Prioriteedid ja eesmärgid.

Nii, kuidas on seis sinu uusaastalubadustega? Mäletad, mille kohta need olid? Oled ellu viinud 1%, 10%, 50% 110%? Kui sa pole eesmärkide seadja, siis kas esimesed kolm kuud on läinud, nagu oled soovinud? Aasta lõpus jagasin prioriteetide töölehte, mida võis kasutada kas EESMÄRKIDE või PRIORITEETIDE seadmise põhjana. Täitsin ise selle töölehe. Tegin aga ühe vea: panin...
Read More

Portfoolio täiendab CV-d ja aitab nii töö kui ka klientide saamisel

Postimehe ajakirjanik küsis kommentaari portfoolio koostamise kohta ja avaldas need lisana artikli juures, kus räägiti CV-st ja CV kirjutamisest. Mis on portfoolio? Oleme Agentuuris portfoolio olulisust juba korduvalt rõhutanud ja rääkinud mis portfooli on ja miks ning kuidas portfoolio loomisega alustada. Portfoolio … … on eraisiku, eksperdi, spetsialisti puhul CV-d täiendav, enda oskuste tutvustamise ja ka...
Read More

Ära iial lõunata üksinda! Võrgustiku loomise kuldreeglid

Võrgustiku loomise kuldne soovitus: Ära iial lõunata üksinda! Keith Ferrazzi kirjutab, miks ei tohiks keegi kunagi üksi lõunal käia. Mind köitis raamatu pealkiri ja selles väljendatud ilmselge ja nii kergesti teostatav ja samas kasutamata mõte, mida lihtsustatult võib lahti seletada: – Me kõik toituma iga päev, mitu korda. – Sotsiaalne kapital on läbi aegade kõige olulisem viis...
Read More

Facebooki “Like” ja emotsioonide väljendamise emojid ning Paul Ekman

Näita oma emotsioone! Sotsiaalmeedia tulekuga on meil võimalik rohkem ja rohkem näidata oma poolehoidu ja vastumeelsust erinevate teemade, isikute, arvamuste suhtes. Facebook, kus suurem osa meie veebipõhisest tegevusest käib, võimaldas anda oma “hääl” ainult “Like” nuppu vajutades või seda mitte tehes. On ju ka mitte-laikimine oma arvamuse näitamine. Ilmselgelt aga ei saa kõike nii üheselt...
Read More

Inimeste võrdsus – milles see väljendub?

Taas üks uus essee minu psühholoogiaõpingutest. Eelmine oli Maris Laurist ja poliitilise rolli täitmisest. Seekordne inimeste võrdsusest. Mida sa teemast arvad? Minu esimene mõte seoses sõnaga tuli hoopis George Orwelli poolt öeldud lausena “Kõik loomad on võrdsed, aga mõned loomad on teistest võrdsemad.” Hakkamata lahkama tema tagamõtet, tuleb tunnistada, et võrdsuse küsimus on tänapäeva meedias,...
Read More