• et
  • en

Karjääriplaneerimine, kui oled tipus

Karjääriplaneerimine kui oled “tipus” viitab sellele, et me peaksime mõtlema ja analüüsima oma töö-elu sel hetkel, kui kõik on korras, kui meil on töö, võimalused ja energiat tegutseda. “Tipus” jutumärkides, kuna tipp ei ole enam võrdväärne “juhtpositsiooniga” vaid võrdväärne sinu valikutega – kus sa soovid tööalaselt olla. Sellel teemal käisin ka ERR-i Vikerraadios 2014. aastal...
Read More

Miks ja kuidas kirjutada pressiteadet?

Ettevõtte kommunikatsioonijuhtimine on brändile pikema eluea planeerimine Iga ettevõte, suur või väike, alustav või juba aastaid tegelev, IT-startup või saapatehas peaks tundma huvi, et tema bränd koos selle lubaduse ja väärtustega on jõudnud organisatsioonist endast välja ja on loonud positiivse suhtumise ettevõtte brändi suhtes. Kommunikatsioonijuhtimine, pikaajalisem ja ettepoole vaatav strateegia brändi kommunikeerimiseks on siin äärmiselt...
Read More

Persoonibrändi kujundamine sotsiaalmeedia abil – näpunäited ettevõtjalt

Persoonibrändi näpunäited ettevõtjalt Mis on ja kuidas kujundada persoonibrändi, selle kohta on palju postitusi, raamatuid ja videosid persoonibrändi konsultantidelt. Minu jaoks huvitavamad ja sisukamad on raamatud ja lood, kus ettevõtja, eraisik, keegi, kes on leidnud oma valdkonna(d) ja seal teinud katsetusi, kukkunud läbi, õnnestunud ja näeb läbi selle valguse persoonibrändi kujunemise rolli oma karjääri kujundamisel,...
Read More

Edu saavutamine vs läbikukkumine?

Persoonibrändi loomise idee seisneb oma elu selliselt elamises, et saad tegeleda valdkonnas, mis sulle meeldib ja milles hea oled. Oma tee käimine nõuab julgust, riski ja kannatlikkust. Saab tunda ebaõnnestumisi, läbikukkumisi ja segadusi. Just need “negatiivsed” olukorrad võivad olla aga lahenduseks ja läbimurdeks, milleni ei jõuaks ilma otsuseta alustada. Mida tähendab ettevõtjaks olemine? See tähendab...
Read More

Krista Teearu: oma oskuste rakendamine ja viis sammu õige hinna määramiseni

Tänane postitus on teemal, mis puudutab kõiki ettevõtjaid, teenuse- ja tootepakkujaid. Krista Teearu, finantsblogija, kellel on aastatepikkune raamatupidamiskogemus, avaldas hiljuti eestikeelse (!) e-raamatu „Õige hind toob rohkem raha“, kus ta lihtsalt ja praktiliste näidetega selgitab, kuidas ettevõtja oma tootele või teenusele hinna peaks määrama. Kohtusin Kristaga selle suve alguses ning tema professionaalsus, kirglik suhtumine pilveteenustesse,...
Read More

Kui tunned oma oskusi, avardad oma karjäärivõimalusi

Valikuvõimalused elus ja karjääris tekivad oma oskuste nägemisest Eduka karjääriplaneerimise ning enda kui valdkonna spetsialisti esilemise aluseks on oma iseloomu, elustiili, unistuste ning eelkõige oskuste tundmine. Meie “unikaalsus” kujuneb tänu igaühe põnevatele oskuste kombinatsioonile, mis läbimõeldult ja selgelt esitletuna annavad konkurentsieelise nii tööle kandideerides kui ka oma teenuse või toote kliendile esitlemisel. Vaadates oma kogemusi...
Read More

Nõuanded, mida kaamera ees olles mitte teha

Persoonibrändi Facebooki lehel toodi välja, et endast video tehes võib saavutada palju paremaid tulemusi. Populaarsed on video CV-d ja eneseesitlustekstid ja kui oled aktiivne ettevõtja, kes on midagi uut korda saatnud, siis võivad ajakirjanikud soovida sinuga intervjuud teha. Kuna video kaudu enda esitlemine on järjest populaarsem ja aitab teistest eristuda, samas on see suurele osale...
Read More

Kuidas ära tunda professionaalset tegijat?

Mul on olnud rõõm olla palju seltskonnas, kus töötajad on oma ala spetsialistid, fännid. On rõõm näha inimesi, kellele tema töö pakub ka arenguvõimalust ja isiklukku väljakutset. Olles aastatega kaasanud oma ettevõttes, aga ka varem palgatöötaja sisse ostnud teenusepakkujate tööd, olen hakanud selgelt aru saama lihtsalt (ära) tegijate, heade tegijate ja suurepäraste tegijate vahest. Igal...
Read More

Portfoolio Pinterestis teeb sinu oskused nähtavaks

Sotsiaalmeedia kanal Pinterest on hea vahend sinu oskuste, huvide, ekspervaldkonna ja tehtud tööde portfoolio loomiseks. Nii oled oma järgmisel tööle kandideerimisel edukam ning sul on lihtsam näidata kliendile oma oskusi ja ekspertiisi. Enese turundamisel on kõige olulisem reaalse töö tegemine. Uue kliendi poole pöördudes, töövestlusele minnes või enese kuvandi loomisel on hea, kui need tööd...
Read More

Igapäevane persoonibrändi kujundamine: keskendu tegudele

Persoonibränd kujuneb igapäevaste tegevustega Olen mitmelt poolt kuulnud kommentaare inimestelt, kes arvavad, et nad ei ole persoonibrändimises head kuna nad ei ole sotsiaalmeedias esindatud. Õnneks ei võrdu sotsiaalmeedias tegutsemine persoonibrändimisega. Sotsiaalmeedia vahendusel on võimalik loodud brändi levitada suuremale publikule ning kutsuda publikut osalema dialoogis. Edukas ja jätkusuutlik persoonibränd saab alguse ikka sinu igapäevastest valikutest, tehtud...
Read More