• et
  • en

Kuidas jätta raha olulise jaoks? Ja kuidas ma aastas vaid 29 eurot riietele kulutasin

2020. aasta oli minu jaoks eriline. Sujuvalt muutus minu elustiil ja varasemalt mõttes olnud tõekspidamised on hakanud tegudes väljenduma. Alates raamatute lugemisest, st päriselt lugemisest (loe kuidas ma lugesin aastaga 34 raamatut), mitte vaid raamatute ostmisest, enda oskuste kinnitsamiseni executive coachingu diplomikursuse läbimiseni, vähema liha ja suhkru söömiseni ning – tänase postituse peateemani – ebaoluliste...
Read More

Kuidas olla vaimselt kuulikindel?

100% stressivaba? Keegi ei ole lõpuni kuulikindel. Ei vaimselt ega füüsiliselt. Saame selle asja enne kokku lepitud. Ei ole võimalik, et teed mõned harjutused, muudad mõtteviisi ja eluks ajaks oled vaimselt tugev. See ei ole see, mida ma tahan öelda või anda sulle lubadust, et “tee nii, nagu ma soovitan ja sa ei pea kunagi...
Read More

Tipptegija 3A reegel

Kõigis on soov olla mingis oskuses suurepärane. Meie aju tahab, et me võtaks aega ja pingutaksime ja saaksime iga päevaga kasvõi veidi paremaks. Et meid ka meie suurepärasuses märgatakse ja tunnustatakse. Et maagiliselt tuleksid tööpakkumised lauale ja saaksime tegeleda sellega, mida armastame. Olen oma persoonibrändi strateegilise coachi karjääri jooksul töötanud koos paarisaja eksperdiga, oma valdkonna...
Read More

Aastaga 34 raamatut loetud. Mida ma õppisin?

Mõni aasta tagasi avastasin, et ostan rohkem raamatuid kui lugeda jõuan. Õigemini vaatamata enda “lugejaks” pidamisele, lugesin üsna vähe. Tahtes vähendda mõttetut tarbbimist (kuigi raamatu ostmine pole mõttetu :)), otsustasin aasta jooksul osta maksimaalselt 5 raamatut. Nii ka juhtus. Aeg liikus edasi ja sain inspiratsiooni oma bibliofiilist elukaaslaselt, kes tõesti luges väga palju, kes hoolikalt...
Read More

Coachinguga hakkad ennast kuulama

Kui heaks eneseanalüüsijaks sa end pead? Oskad endale kriitikat teha hästi? Kui sa oled üks nendest, kes on oma valdkonnas tippsooritaja, õppinud-tegutsenud professionaalselt juba kümme või kakskümmend aastat, siis ma pakun, et sinu enesekriitika ja analüüsivõime on üsna hästi arenenud. Võib-olla oled vastanud paljudele coachingu-küsimustele et oma potentsiaali saavutada ja teinud enda kohta SWOT analüüsi?...
Read More

Parim pensioniplaan: investeeri iseendasse

Kuhu investeerida oma raha? Täna on investeerimiskogukondades ja üldse Eesti meedias kuumaks teemaks pensionisambad. Igaüks püüab anda oma soovitusi, mida teha: kas võtta raha sammastest välja, kuhu investeerida, et tulevik oleks kindlustatud. Minul pole piisavat infot ja ma pole finantsteemades ekspert, et seda otsust teha aidata. Küll aga võin jagada ideed, mille järgi mina olen...
Read More

Ettevõtja ja miljardäri Mark Cubani mõtted ettevõtlusest, töö tegemisest ja unistustest

Mark Cubani, ettevõtja ja miljardäri õpetused ettevõtjatele Ma armastan Mark Cubanit. Kui sa oled mu blogi jälginud, siis tead, et olen suur Shark Tanki fänn (loe, kuidas teha head pitchi investorile) ja seal ma Mark Cubaniga “kohtusingi”. Kõikidest investoritest on tema minu lemmik. Miks? Sest ta on kõige maalähedasem (samas kõige rikkam), ta on ühelt...
Read More

Liisi Toom personalijuhtide virtuaalkohvikus: Uue ajastu persoonibränd

Juba homme, 17. augustil jagan Helo Tamme Virtuaalkohvikus oma mõtteid uue ajastu persoonibrändist. Registreerimiseks ja Zoomi lingi saamiseks registreeru veel siin. Vebinar on suunatud personalijuhtide kogukonnale, kuid kindlasti sobib kõigile inimestega tegutsevatele spetsialistidele. Tänasel muutlikul ja veidi tundmatute mõõtmetega maailmas on oma persoonibrändi juhtimine oluline võimalus veidi tähendust, strateegiat ja turvatunnet töö ja eraellu luua....
Read More

Tööandja bränd ja persoonibränd: Vastastikune austus tagab mõlemale parima tulemuse

TÄIENDATUD Helo Tamme kommentaariga! Kuidas oma tööalast potentsiaali ellu viia Rahuldustpakkuva ja tulemusliku töö tegemiseks (loe: oma potentsiaali, oskuste rakendamiseks) on vaja enamasti mitut osapoolt. SIND, kes sa tegutsed, kedagi, kes selle eest maksab või kes seda tulemust kasutab. Just seetõttu peaks töökeskkond ja nii tööandja-töötaja suhe kui ka ettevõtja/teenusepakkuja-kliendi suhe olema kahepoolselt toetav, austav...
Read More

3 võimalust, kuidas kiirelt end tööturul taas-luua

Minu sõnum läbi persoonibrändi kujundamise ja endale nime loomisega on olnud alati üks: tunne iseennast ja valmistu tundmatuks. Oma karjääri jooksul on need “tundmatud” hetked olnud pigem vabatahtlikud. Minu klientide puhul on näiteid erinevaid. Näiteks 40ndates ekspert otsustab, et nüüd tahaks endale elada, 10 aastat oma valdkonda juhtinud spetsialist otsustab, et tahab täiendada oma portfooliot...
Read More
1 2 3 22