Alusta küsimusest “Miks?”. Kuidas suurepärased juhid inspireerivad kõiki tegutsema.

Mul on karjääris olnud mitmeid kordi, kui vaatamata sellele, et palk on hea, saan kasutada oma tipposkusi ja seda prestiižetes ja visiooniga organisatsioonides, tunnen, et olen vastu seina surutud. Midagi hakkab vastu, töö ei paku naudingut ja tasapisi hakkavad ka tulemused langema. Tulemuseks on tavaliselt töölt lahkumine või oma ettevõttega tegutsemise jooksul pikemate puhkuste võtmine....
Loe edasi

Kuidas turvaliselt palgatöötajast ettevõtjaks hakata

Olen olnud ettevõtja 6 aastat. Sellele eelnes pikaaegne töö mittetulundusühingus, seejärel avalikus sektoris. Mõlemad kogemused tähendasid sisule keskendumist, tähenduse loomist ja ühiskonna teenimist. Ettevõtlusmaailm oli minu jaoks väga võõras, küll aga ei olnud võõras ettevõtlikkus ja eesmärkide poole püüdlemine. Just need omadused on olulised nii ettevõttes edu saavutamises kui oma enda soovikohase elustiili kujundamises. Ettevõtlus,...
Loe edasi

Komistuskivid kaugtöö teel. Minu arvamuslugu Äripäevas

Kaugtööga seotud kõige ekslikum arvamus on, et see on kõigi hädade lahendus, kirjutab Persoonibrändi Agentuuri asutaja ja juht Liisi Toom. (Arvamuslugu ilmunud Äripäevas, juuli 2017) Eesti Ametiühingute Keskliit ja Tööandjate Keskliit on alla kirjutanud soovituslikele põhimõtetele seoses kaugtööga. Kui milleski juba lepinguid tehakse, siis ilmselt on teema piisavalt oluline ja ilmselt on osapooltel erinevad seisukohad...
Loe edasi

Kui otsustad midagi teha, mine lõpuni! Mõte elukunstnik Bukowskilt

Oma elu kunstnik Olen eluperioodis, kus järjest rohkem tunnen, et soovin midagi suurt ellu viia. Eks olen seda alati soovinud, elada teisiti, kui normid ette näevad, püüelda rohkem, kui lihtsalt toimetulemiseks vaja. Mõtteviis, et mina ise kujundan oma elu, on minu jaoks alati olnud normaalne. Mingil põhjusel olen aga tundnud ja lasknud end takistada keskkonnal,...
Loe edasi

Töö ja karjääri olemus on muutunud – 15 (põhi)mõtet, mida peavad teadma juhid, töötajad ja nõustajad

Karjäärinõustajad on partneriks inimeste elu kujundamisel “Ma ei taha mingil juhul enam minna 9-17ni tööle!” jäi kõlama eilsel Eesti Karjäärinõustajate Ühingul. See uus elu- ja tööstiili trend on haaranud ka karjäärinõustajaid. Minule traditsiooniline 9-17 meeldib, seda aga ainult siis, kui ma saan ise valida, kunas :). Nali naljaks, aga töö ja karjäär on muutunud, ning...
Loe edasi

10 põhjust, miks kliendid sinuni ei jõua

Värskendad hommikul oma e-kirju – ikka ei ühtegi uut päringut? Juba mitmes päev nii… Kuus tulevad mõned päringud, kuid ka need pole alati just õiged kliendid ning kõik ei lähe ka tööks. Samas viimane klient jäi väga rahule, kogemust on piisavalt ja pakud oma valdkonnas vaata et kõige paremat kvaliteeti. Miks siis kliendid sinuni ei jõua? Konkurents?...
Loe edasi

Tee ise: 11 nippi, millele mõelda ise eneseturunduse videosid tehes

Videod kuuluvad täna iga eduka brändi arsenali. Eriti aga isiku enesetutvustuseks, usalduse tekitamiseks ja nii personaalse kokkupuute võimaluse andmiseks sinu auditooriumile. Video on eriti sobilik neile ettevõtjatele, vabakutselistele ja ekspertidele, kes ise koolitavad, teevad müügitööd, konsulteerivad ja muul viisil peavad reaalselt kliendiga kokku puutuma. Läbi video saadki teha esimese kohtumise ja näidata, kes sa oled. Läbi...
Loe edasi

Kuidas turundada inimest ning luua isikubränd? Turundusraadio intervjuu Liisi Toomiga

Isikubränd, persoonibränd ja turundus Mul oli au olla Anu-Mall Naaritsa külaline Turundusraadios ning rääkida oma tööst persoonibrändi konsultandina ja sellest, kuidas aitan isikutel, olgu selleks artist, spetsialist, kõneisik või juht ükskõik, mis valdkonnast ja mis professiooniga, eesmärke saavutada läbi persoonibrändi kujundamise. Huvitav oli arutelu ka selle üle, kuidas Uberi juht pidi taanduma Trumpi nõukogust ja...
Loe edasi

Millest blogida? 7 ideed blogipostituste kirjutamiseks

Blogipostitustega näitad oma valdkonna tundmist Blogimine on suurepärane, lihtne ja kiire vahend tutvustamaks oma klientidele ja koostööpartneritele, mis see on, millega sinu poole pöörduda. Blogimine võimaldab sul ise kujundada arusaama sellest, mis valdkonna ekspert sa oled. Hea blogi on isikupärane, huvitav ja informatiivne. See on midagi, mille juurde sinu fännid tagasi tahavad tulla, et sinu lugu...
Loe edasi

Bränd ja bränding

Bränd: Kes sa oled ja mille eest sa seisad? Mõni aeg tagasi Terevisioonis intervjuud andes tuli välja minu persoonibrändi mõtteviisi propageerimise üks põhisõnum – persoonibrändi kujundamine aitab luua seost sinu ja sinu pakutava oskuse, teenuse või toote, aga ka valdkonnaga laiemalt (ja nii kujundada oma elu). Kui sul on vaja teha kiiret müüki odavale tootele, siis ei...
Loe edasi
1 2 3 12