Töö ja karjääri olemus on muutunud – 15 (põhi)mõtet, mida peavad teadma juhid, töötajad ja nõustajad

Karjäärinõustajad on partneriks inimeste elu kujundamisel “Ma ei taha mingil juhul enam minna 9-17ni tööle!” jäi kõlama eilsel Eesti Karjäärinõustajate Ühingul. See uus elu- ja tööstiili trend on haaranud ka karjäärinõustajaid. Minule traditsiooniline 9-17 meeldib, seda aga ainult siis, kui ma saan ise valida, kunas :). Nali naljaks, aga töö ja karjäär on muutunud, ning...
Loe edasi

10 põhjust, miks kliendid sinuni ei jõua

Värskendad hommikul oma e-kirju – ikka ei ühtegi uut päringut? Juba mitmes päev nii… Kuus tulevad mõned päringud, kuid ka need pole alati just õiged kliendid ning kõik ei lähe ka tööks. Samas viimane klient jäi väga rahule, kogemust on piisavalt ja pakud oma valdkonnas vaata et kõige paremat kvaliteeti. Miks siis kliendid sinuni ei jõua? Konkurents?...
Loe edasi

Tee ise: 11 nippi, millele mõelda ise eneseturunduse videosid tehes

Videod kuuluvad täna iga eduka brändi arsenali. Eriti aga isiku enesetutvustuseks, usalduse tekitamiseks ja nii personaalse kokkupuute võimaluse andmiseks sinu auditooriumile. Video on eriti sobilik neile ettevõtjatele, vabakutselistele ja ekspertidele, kes ise koolitavad, teevad müügitööd, konsulteerivad ja muul viisil peavad reaalselt kliendiga kokku puutuma. Läbi video saadki teha esimese kohtumise ja näidata, kes sa oled. Läbi...
Loe edasi

Kuidas turundada inimest ning luua isikubränd? Turundusraadio intervjuu Liisi Toomiga

Isikubränd, persoonibränd ja turundus Mul oli au olla Anu-Mall Naaritsa külaline Turundusraadios ning rääkida oma tööst persoonibrändi konsultandina ja sellest, kuidas aitan isikutel, olgu selleks artist, spetsialist, kõneisik või juht ükskõik, mis valdkonnast ja mis professiooniga, eesmärke saavutada läbi persoonibrändi kujundamise. Huvitav oli arutelu ka selle üle, kuidas Uberi juht pidi taanduma Trumpi nõukogust ja...
Loe edasi

Millest blogida? 7 ideed blogipostituste kirjutamiseks

Blogipostitustega näitad oma valdkonna tundmist Blogimine on suurepärane, lihtne ja kiire vahend tutvustamaks oma klientidele ja koostööpartneritele, mis see on, millega sinu poole pöörduda. Blogimine võimaldab sul ise kujundada arusaama sellest, mis valdkonna ekspert sa oled. Hea blogi on isikupärane, huvitav ja informatiivne. See on midagi, mille juurde sinu fännid tagasi tahavad tulla, et sinu lugu...
Loe edasi

Bränd ja bränding

Bränd: Kes sa oled ja mille eest sa seisad? Mõni aeg tagasi Terevisioonis intervjuud andes tuli välja minu persoonibrändi mõtteviisi propageerimise üks põhisõnum – persoonibrändi kujundamine aitab luua seost sinu ja sinu pakutava oskuse, teenuse või toote, aga ka valdkonnaga laiemalt (ja nii kujundada oma elu). Kui sul on vaja teha kiiret müüki odavale tootele, siis ei...
Loe edasi

Julge unistada

Julge unistada Suured unistused, meie kauged visioonid ning oskus mõelda välja võimalikke ideaalseid tulevikustsenaariume on kütus, mis paneb meid liikuma. Mulle tundub, et mdia suurem on unistus, seda kergem on selleni jõuda või vähemalt teel olles nautida uusi kogemusi, mille peale ei osanud tullagi. Mida suurem on unistus, seda rohkem on ka erinevaid teid selleni...
Loe edasi

Lean Startup: Kuidas luua toimiv ja kasumlik ettevõte, mida on tegelikult ka vaja?

Kuidas vähendada inimpotentsiaali raiskamist ning luua ettevõtteid, mis on jätkusuutlikud? Olen olnud ettevõtlusmaailmas alates 2010st aastast. Sealhulgas töötanud ühes kiiresti arenevas IT-ettevõttes ning näinud startup-maailma esiletõusu Eestis. Olles olnud kogu elu ettevõtlik, olen jälginud ja pannud tähele, kuidas ettevõtlust riikide poolt kõvasti propageeritakse, et vähendada töötust. Olen näinud, kuidas uued ettevõtjad, eksperdid, kes alustavad tootmisega...
Loe edasi

Ettevõtja ja miljardäri Mark Cubani mõtted ettevõtlusest, töö tegemisest ja unistustest

Mark Cubani, ettevõtja ja miljardäri õpetused ettevõtjatele Ma armastan Mark Cubanit. Kui sa oled mu blogi jälginud, siis tead, et olen suur Shark Tanki fänn (loe, kuidas teha head pitchi investorile) ja seal ma Mark Cubaniga “kohtusingi”. Kõikidest investoritest on tema minu lemmik. Miks? Sest ta on kõige maalähedasem (samas kõige rikkam), ta on ühelt...
Loe edasi

Kuidas teha liftikõne ehk pitchi investorile (koostööpartnerile, kliendile). Nõuanded Shark Tankist

Shark Tank – saade, kus ettevõtjad küsivad investeeringuid Olen vaadanud 2 hooaega Shark Tanki. See on Ameerika saade, kus viis investorit kuulavad erinevate ettevõtjate liftikõnesid ja otsustavad, kas ja mis tingimustel investeerivad nende toodetesse, ettevõttesse (pane Youtube-i otsingusse Shark Tank ja saad täpse vastuse). Muuhulgas kuuleb palju häid nõuandeid ja arutelusid ettevõtluse, investeerimise ja muude sellega...
Loe edasi
1 2 3 12