• et
  • en

Kellele LinkedIn siiski vajalik on?

Persoonibrändi koolitustel räägin osalejatel eneseturundusvahenditest, sealhulgas LinkedInist. Kui ma küsin, kellel on / kes kasutab LinkedIni, siis tavapärane vastus on, et 10% kasutab aktiivselt, 70%-il on konto küll olemas, kuid “lihtsalt kunagi mingil põhjusel loodud”, enamasti on profiil neil tühi, aegunud ja fookuseta. Maailmas, kus inimese kohta tehakse kohe Google otsing, on LinkedIn üks hea ja...
Read More

Tead, aga ei tegutse. Miks?

Tead, aga ei tegutse. Miks? Olen tihti kuulnud enda ja teiste enesearenguga seotud koolitustel käijatelt, et „Oli huvitav, sain midagi endale, aga ma tegelikult juba teadsin seda, oli kinnituseks“. Hakkasin selle üle mõtlema ja tabasid, et tihtipeale me käime ühest koolitusest teise, loeme raamat raamatu järel, otsime netist infot, kuid me EI PANE SEDA INFOT...
Read More

GoWorkABit tööampsud: Kui ei proovi, siis ei tea, mis töö meeldiks!

Mäletan oma esimesi tööintervjuusid, kus juht vaatas mu kolmelehelist CV-d ja imestas, et minu lühikese elu ja karjääri jooksul olen suutnud koguda väga palju erinevaid (töö)kogemusi. Selline mitmekülgne CV on saanud austuse just juhtidelt ja ettevõtetelt, kes väärtustavad inimese arengut, mitmekülgsust, oskust õppida ja valmisolekut muutuda ja kogeda. Tänapäeva töö- ja ettevõtlusmaailmas tuleb iga uus...
Read More

Eneseturundus on sinu edu tööriist

Eneseturundus on sinu edu tööriist Pane oma nimi Google’i otsingusse ja vaata, mis välja tuleb. Viimaste aastatega olen aidanud sajakonnal kõneisikul, ettevõtjal ja juhil muuta oma eneseesitlust nii online-is kui offline-is just selliseks, mis kõige ausamalt väljendab persooni, tema ambitsioone, tugevusi ja eesmärke. Endale teadvustamata tegeleme iga päev enda brändi loomise ja tutvustamisega, kuid miks...
Read More

Videolind.ee: Video eneseesitlus kandideerimisel on tänapäev. Ole selleks valmis!

Alustame persoonibrand.ee portaalis uue rubriigiga, kus tutvustame põnevaid vahendeid ja portaale, mille kaudu saab tööle kandideerida, tööd otsida või end esitleda. Täna leiab internetiavarusest väga palju erinevaid tööriistu, mida ühelt poolt kasutavad personalijuhid ja ettevõtted kandidaatide leidmiseks ja nende haldamiseks, teisalt kasutavad kandidaadid enda esitlemiseks ja leitavaks olemiseks. “Tänan kandideerimast: Palun vastake küsimustele video vahendusel”...
Read More

Sotsiaalmeedia 5 kõige kuumemat trendi 2018. aastal

Kuidas kasutada sotsiaalmeediat, et luua selge persoonibränd? Soovid oma ettevõtmistega, oskustega, teenustega ka 2018. aastal pildis püsida? Sul on plaan lanseerida oma ettevõte või tulla oma isikubrändil põhineva tootega-teenusega? Tahad ettevõtte Facebook page’le juurde saada potentsiaalseid kliente, kes huvituks päris sisust? Tahad teada, mida teha, et sotsiaalmeedia toimiks ja oleks sinule igas mõttes tulutoov aastal...
Read More

Mis kasu on persoonibrändist veebiettevõtjatele, e-poe omanikele?

Mis kasu on persoonibrändist veebiettevõtjatele, e-poe omanikele? Hiljuti palus Geenius.ee/Veebimajutus.ee kirjutada veidi sellest, kuidas persoonibrändi kujundamie aitab väikseid veebiettevõtjaid, e-poodnikke ja üldse veebis tegutsevaid ettevõtjaid. All leiad geenius.ee-s 2017. aasta detsembris ilmunud artikli tervikuna. 1) Mis on persoonibränd? Persoonibränd on mõtteviis ja tööriist oma elu ja ka äri kujundamiseks, kus keskmes sinu kirg ja sinu...
Read More

“Restorani juhtides peab süda kuuluma kööki.” Spetsialist räägib, kuidas kasvada juhiks

Katrin Aab: coaching toob juhi tegemisse teadlikkuse ja aitab tajuda väärtust juhis endas Coachingu puhul oodatakse, et midagi juhtimises, iseenda elus või ettevõttes laiemalt kohe muutuks. Minu jaoks on aga kohestest efektidest olulisemad pikaajalised mõjud. Üks ei saa olla teiseta ja nii leian, et need kaks, kohesed ja pikaajalised mõjud on põhjus, miks juhtide ja...
Read More

Digitaalse kommunikatsiooni eripärad, mida igaüks teadma peab

14 digitaalse kommunikatsiooni eripära, mida juhid, ettevõtjad ja turundajad teadma peavad Ogilvy on ikka osanud hästi öelda õigeid asju. Nii ka seekord, kus ta ütleb, et pole olemas digitaalset turundust, vaid on olemas hea turundus. Olen sellega täiesti nõus. Samas, on eripärasid, mida digitaalses kommunikatsioonis, digitaalses turunduses teadma peaks, et teha head turundust. Kommunikatsioon Kommunikatsiooni...
Read More
1 2 3 14