• et

2018. aasta persoonibrändi, eneseesitluse ja isikliku arengu postituste TOP 10

Sisukord Peida

2018 persoonibrändi maailmas: Influencerid, blogimine, eneseesitlus, juhi stiil ja töö-eraelu tasakaal

Youtuber Victoria Villig on influencers, kes teab sisu mõju. Sel aastal rääkis ta ka persoonibrändi blogis kaasa.

Sisu loomine on tõusvalt olulisim eneseturunduse vahend. Seda eelkõige seetõttu, et see võimaldab tegelikult ka väljendada SISU, sind ennast, sinu stiili, sinu teadmisi, huve ja karakterit. Pole ime, et sisuloojaid sotsiaalmeedias on hakatud kutsuma “inflenceriteks” – kohati minu arust küll liiga kergeäeliselt, kuid olgem ausad, kui ühel sotsiaalmeedia kanalil, millel on persoon, kelle tegevus, esitlus ja nähtavus mõjutab tuhandeid, et mitte öelda miljoneid, siis tema sisul on mõju. Minu julgustus seega on alati keskenduda oma sisu loomisele ja jälgida, et see oleks väärtuslik, ükskõik kui nähtav ta on. Sest sisu ju loome ka oma tööga, oma hoolimisega, oma panusega maailmale. Blogimisega sai alguse ka persoonibrändi levik Eestis, minu enda ettevõte, mis toetab indiviide lõpuks kontroll oma elu ja töö eest endale võtma. Tänu blogimisele ja valdkonna arengule seostatakse mind minu tööga ja elustiiliga: persoonibrändi juurutaja Eestis, kõndija, töö kui oma elu reeglite loomise võimaluste propageerija ja aerutaja.

2018 kui persoonibrändi teema laienemise aasta

2018. aastal on siinses elustiiliblogis avaldatud 43 artiklit, millest suurem osa on minu enda kirjutatud, lisandunud on valdkonnaekspertide (UX disainer, LinkedIn konsultant, GoWorkABit lugu) ja erinevate kaasautorite lugusid ning intervjuusid põneva hobiga inimestest (hokist fitnessini). Tehes selle aasta persoonibrändi portaali lugude top 10-t, on mul hea meel tõdeda, et populaarseim leht on hoopis persoonibrändi mudelit ja minu põhimõtteid kajastav leht koos allalaaditava materjali, eneseturundusplaani ja videotega. Vaata ise: Persoonibrändi mudel, strateegia ja eneseturundusplaan

Sisuloome on järjepidevalt kasvav trend brändi kujundamises.

Populaarsuselt järgmised teemad on need, mida hakkasin see aasta lisama kui äärmiselt tähtsaid teemasid ja osasid autentse, järjepideva ja tasakaalus eluga isiku brändi osana: vaimne tervis, töö-eraelu tasakaal. Edasi on jätkuvalt populaarsed eneseesitlusega seonduvad blogipostitused, olgu selleks portfoolio, CV koostamine, blogimine ja bränding kui teema üldiselt.

Milline enesearengu, persoonibrändi või eneseesitluse artikkel on sinu jaoks kõige kasulikum, huvitavam või mõjusam olnud?

Kommenteeri siia alla või saada kiri liisi@persoonibrand.ee.

Aga ilma pikema jututa, järgnevalt tänase mõjuisiku jaoks olulisimad postitused persoonibrändi ja juhtimise portaalis.

1. Minu lugu oma elustiili kujundamise raskustest ja ideaalsest lahendusest, mille endale leidsin. Läbipõlemine: töö ja eraelu tasakaal

2. Blogimine on võimas tööriist, kui oskad seda kasutada. Leia vastused esimestele küsimustele: Kuidas alustada blogimisega?

3. Portfoolio loomine on keeruline. Siin aga veidi ideid oma isikliku portfoolio loomiseks. Portfoolio, kuidas esitada oma oskusi

4. Mis on bränd ja mis on bränding? Teeme veidi selgitustööd. Vajalik teadmine igale ettevõtjale, juhile ja influencerile. Mis on bränd ja bränding.

Mis vahe on brändil ja brändingul? Kas logo on bränd?

5. Startup maailmas ei saa läbi ilma liftikõneta ehk elevator pitchita. Tegelikult vajab seda iga ettevõtja, tööle kandideerija ja oma missiooni elluviiv inimene. Liftikõne ehk elevator pitch investorile: Tähtsaimad küsimused ja soovitused oma parima esitluse ettevalmistamiseks.

6. Miks peaks üldse looma oma oskustest, tehtud tööst ja ekspertteadmistest portfoolio? Kolm põhjust professionaalse portfoolio loomiseks.

7. CV koostamine on lihtne, kui tead neid reegleid. CV kirjutamise oskus on tänapäeval sama oluline kui kunagi varem. Vaata üle, kas saad veel oma CV-d tuunida ja nii tagada endale unistuste töö. Lihtne CV koostamine

8. Kas juht peab käituma agressiivselt, diktaatorlikult ja ebameeldivalt, et olla edukas? Või võib ta lubada ka teistest hoolimist, tasakaalukust ja teiste kiitmist. Vaateme selles veidi psühholoogilisest vaatenurgast. Kas alandlik juht saab olla edukas? Uuring.

9. Sotsiaalmeedia võimaldab kergelt olla paljudele nähtav ja annab nii võimaluse olla nii brändisaadik, teha oma bränd nähtavaks ning luua oma isiklik bränd. Milliseid sotsiaalmeediaturunduse taktikaid ja mõtteviise tõi kaasa 2018? 2018. aasta sotsiaalmeedia trendid: influencerid, live ja muu

10. Igal juhil on oma isikubränd. Juhi kui brändi võimuses on muuta oma töötaad brändisaadikuks, tagada ettevõtte maine ja luua ka endale igikestev usaldus. Selles eepilises Liisi Toomi artiklis saadki teada, kuidas sina kui juht oled ühtaegu oma brändijuht. Persoonibränd ja juhtimine: Juht on alati enda brändijuht!

Uue sisuna lisandusid persoonibrändi blogisse populaarseks osutunud ja vägagi kasulikud rubriik “Miks ma teen …?” ja ilmus rohkesti lugusid oma ala ekspertidelt, blogi kaasautoritelt. (PS: Kuidas sulle need lood meeldisid?).

Elustiili kujundamine läbi nauditava töö on lihtne, samuti ka mõjuisikuna mõju avaldamine sulle olulistes teemades

Persoonibrändi ja juhtimise artiklid siinses portaalis on juba 10. aastat aidanud ettevõtlikel inimestel, kes soovivad tegelikult ka teadlikult, nauditavalt tööd teha ning luua midagi oma. Olgu see oma kunst, oma firma, oma potentsiaali rakendamine töö juures, vabakutselise või juhina. Saan ikka ja jälle kirju, kuidas aastaid seda blogi jälginud inimesed on saanud enesekindlust, selgust ja tegutsemisjuhiseid, et elada elu oma tingimustel. Kui ka sina oled siit enda jaoks midagi saanud, pane mulle paar rida kirja: mis on sinu jaoks siin blogis olulist olnud, mis on aidanud sul oma professionaalset karjääri edendada või iseennast leida. See info on oluline, et saaksin jätkuvalt parimat ja mõjukaimat sisu luua.

Kui saan sind sinu mõjuisiku rolli selgitamises ja kujundamises aidata, sinu ettevõtte brändisaadikuid välja koolitada tugevama tööandjabrändi loomiseks või aidata sul olla vaimselt vastupidavam ja endaga lahkem, siis võta ühendust.

Sinu,

Liisi Toom

Jäta oma kommentaar